Avatar billede jette1 Nybegynder
31. maj 2006 - 10:57 Der er 1 løsning

HTML.template.java - hvordan inkludere jeg den i mit projekt?

Jeg har hentet HTML-Template-java-0.1.2.tar.gz fra:
http://html-tmpl-java.sourceforge.net/

Jeg benytter Eclipse på Fedora Core 5 (Linux)

Jeg kan ikke finde nogen installerings instruktioner på siden, og det er jo nok fordi at man som java programmør bare bør vide den slags ;-) ... men jeg er newbie på området, så jeg skal hjælpes...

Jeg forventede at tar'en indeholdt en *.jar som jeg bare kan inkludere i mit projekt, ligesom jeg har gjort med mysql-connector ... men det er der ikke. Der er en Makefile og nogle *.java filer.

Får jeg en *.jar hvis jeg kører 'make install'? Jeg har forsøgt, men den fejler...

------------------------------
1. ERROR in HTML/Tmpl/Element/Conditional.java
(at line 37)
        public class Conditional extends Element
                                        ^^^^^^^
Element cannot be resolved to a type
2. ERROR in HTML/Tmpl/Element/Conditional.java
(at line 46)
        this.type="if";
            ^^^^
type cannot be resolved or is not a field
osv... osv....

Hvad gør jeg?

Jeg har
Avatar billede jette1 Nybegynder
02. juni 2006 - 14:50 #1
Jeg løste problemet ved at oprette et project i eclipse hvor jeg tilføjede *.java filerne og derefter brugte jeg eclipses export funktion til at lave en *.jar