Avatar billede mons73 Nybegynder
31. maj 2006 - 02:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til ACDSee

Hej

Jeg er ved at være træt af den måde mit ACDSee 6.0 kører, det tager 100 år om at starte op, i mappeoversigten har den gjort et eller andet, så man ikke kan se mappe- og filnavne, men kun mærkelige tegn, og så fryser det temmelig ofte.

Er der ikke nogen der kender et godt alternativ? Jeg bruger det til at holde styr og kigge på billeder til min webshop, mange billeder, samt at lave små redigeringer, som rotate, luminate levels, brightness osv., og et godt alternativ skal som minimum kunne disse ting.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. maj 2006 - 12:19 #1
Avatar billede mons73 Nybegynder
31. maj 2006 - 16:24 #2
Umiddelbart virker det som om redigeringsdelen er en anelse for simpel. Jeg skal bl.a. også kunne redigere farvebalancerne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. maj 2006 - 18:42 #3
Det er muligt, det kan det jeg skal bruge det til. Så jeg er godt tilfreds. Der er Under tuning lidt muligheder for at rode med farver, men det er ikke meget!
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 17:26 #4
Stadig ingen forslag?
06. juni 2006 - 11:49 #5
Avatar billede mons73 Nybegynder
09. juni 2006 - 01:48 #6
Har tjekket irfanview, og var ikke specielt imponeret af det.
Avatar billede mons73 Nybegynder
09. juni 2006 - 01:49 #7
Lukker bare her.