Avatar billede maka0509 Nybegynder
30. maj 2006 - 13:21 Der er 4 kommentarer

Kode på admin side

Hejsa..

Jeg vil høre hvordan jeg får en kode på min admin side, når jeg skriver www.sidensnavn.dk/admin så går den ind i adminen uden at spørge om en brugernav + kode, hvordan får jeg sat en kode på??? siden er lavet i asp
Avatar billede maka0509 Nybegynder
30. maj 2006 - 13:31 #1
skal lige side at siden køre med phpmyadmin som database
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2006 - 14:27 #2
phpmyadmin er vel ikke databasen - er det ikke bare frontend til din mysql database? phpmyadmin er som navnet siger i php - skal du så stadig have en løsning i asp eller?
Avatar billede mons73 Nybegynder
30. maj 2006 - 16:13 #3
En enkel måde at gøre det på, kunne være at bruge .htaccess
Det har jeg gjort.
Herunder er en meget udførlig anvisning i brug af .htaccess.
http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccesspassword/
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2006 - 14:37 #4
kommet videre?