Avatar billede dm4ever Nybegynder
08. maj 2001 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webtech 60 og riva tnt2 igen :)

Sidste gang fik jeg på hatten fordi jeg gav mine point til en tilfældig og ikke den første..Undskyld jeg er ny og vidste ikke at det var måden...
Nå men ...har en webtech 60 ( ingen manual )
og har sat et riva tnt 2 i , men hvis jeg sætter monitoren i 3d kortet er der bare sort skærm ..den starter hele tiden op på sis-kortet som sidder on-board..har prøvet at fjerne sis under system men så får jeg bare sort skærm og når jeg så restarter så har vi.........da da SIS KORTET !!!!!
Pleaseeeeee Help :))
Ps : skal nok give mine point til den første.
Avatar billede blood Nybegynder
08. maj 2001 - 20:38 #1
dm4ever >> Du skal da ikke give points til den første du skal give points til den som giver bedst svar

I din manual til dit bundkort der står der hvordan du disabler dit on-board kort så den ikke starter op på den!

Hvis du kan fortælde hvad dit bundkort heder så kan jeg finde det på nettet
Avatar billede dm4ever Nybegynder
08. maj 2001 - 20:49 #2
hmmmm......har ingen manualer så....
Avatar billede drone Nybegynder
08. maj 2001 - 20:54 #3
dm4ever, så må du åbne kabinettet og kigge efter navne på bundkortet.
Prøvet, at sætte monitoren til onboard kortet, og gå ind i Bios opsætningen. Her skal du kigge efter om du har mulighed for at dissable vga built-in, eller noget tilsvarende.
Hvis du kan, så disable luk maskinen og slut skærmen til dit nye kort.
Avatar billede drone Nybegynder
09. maj 2001 - 06:01 #4
Takker