Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 21:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder denne sang?

Jeg oprettede et tidligere spørgsmål hvor jeg ledte efter en sang:
http://www.eksperten.dk/spm/711751

Nu har jeg fundet et sted hvor i kan høre sangen!
Men jeg ved som sagt ikke hvad den hedder!

Filmen (som er virum skoles revy for 9. klasse) kan ses her:
http://www.virumskole.dk/Infoweb/Designskabelon7/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=
P.S. Kan kun ses i Internet explorer

Det varer lidt inden man kan "trække" "tidsindikatoren" hen til det rigtige tidspunkt, men når man kan, så træk den hen på præcis 59:54 min.
Lige Dér skifter sangen, og den sang jeg leder efter kommer på!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 21:54 #1
tænkte på..er den dansk..rap ting.."kig forbi"..
Pibe lyden er sampelt fra en nyere prince nummer.??
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 22:02 #2
nej, det er ikke et dansk nummer, er jeg rimelig sikker på!
der er "amerikansk rap" i sangen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2006 - 22:09 #3
Hvor lang tid går der før man kan trække i skyderen så den bliver der hvor man vil have? Har nu set 4 min og kan stadig ikke få skyderen til at blive der...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:11 #4
"kig forbi" er også på den liste.. check den ud..??

vent til omkvædet..O)

http://www.dr.dk/extention/player_Boogie_toc.aframe?subsite=boogie&id=1302&name=null&ListType=Boogie
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 22:11 #5
nej, jeg ved det ikke rigtigt, hos mig var der sådan en grøn linje forneden som skulle helt til højre, før man kunne "trække."
Men det er ret irrerterende...
jeg lod bare showet køre mens jeg spiste, og så var den klar da jeg var færdig!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:20 #6
jaja,.. det er stadig sampelt fra det Prince nummer, som jeg ikke kan huske hvad hedder.. det samme har Marc Johnson gjort, i "kig forbi"
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 22:20 #7
jeg hørte lige den der "kig forbi"
og det var desværre ikke den, men tak for interessen...
Er der nogen der overhovedet har hørt den i klippet jeg linkede til ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:22 #8
jeps.. det ER samme tinitus lyd,.. du skal bare hører nummeret kig forbi i en bedre kvali..
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
25. maj 2006 - 22:22 #9
Tog mig 14½ min inden jeg kunne trække den hen til 59,54. Sry, men synes ikke det lød specielt godt, men synes derimod de 14½ min af revyen jeg så, var meget godt lavet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2006 - 22:23 #10
om 35 min ca er jeg der hvor du har hørt det - men jeg gider ikke lytte til mere nu.

Skydebaren kan flyttes, men bliver der ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:24 #11
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:25 #12
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 22:30 #13
prøv at spille dem samtidigt..*G*
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 22:48 #15
nu fandt jeg sangen, ved hjælp af en ven der sendte den via MSN...
Hvis i er interesserede var det Ciara med My goodies jeg ledte efter.
Men jeg synes nu at i skal have point for alt besværet alligevel, bare smid nogle svar!
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 22:52 #16
sangen kan høres her hvis i er interesserede:

http://www.ciaraworld.com/

der er sådan en afspiller på midten af siden til højre, som i så skal skifte over til nummer 13 på!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2006 - 18:30 #17
hopper over.O)
Avatar billede dragonball Nybegynder
28. maj 2006 - 20:01 #18
nåeh, så tager jeg bare pointene selv.´, det var jo også mig/min ven der fandt sangen.
Men tak interresen!