Avatar billede dubio Nybegynder
25. maj 2006 - 19:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar med sli under 18.000kr - kan det lad sig gøre?

Jeg skal ha' mig en ny blæbar til sommer.. Jeg vil naturligvis have så meget for pengene som muligt - det er selvsagt.
Jeg vil meget gerne have en spand der virkelig kan trække noget, da jeg bruger mange tunge programmer og jeg spiller også en del.
Jeg har set mig lidt varm på Alienwares m9700, men den kan så vidt jeg ved ikke fås med dk. tastatur, og da jeg skriver meget i mine studier er jeg bange for det er træls - ret mig hvis jeg tager fejl!

mit spørgsmål er så kan man købe en bærbar, med min 2GB Ram, Sli og min 2GHz dual core eller Turiun 2,2GHz for 18.000 eller der under?
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 21:46 #1
Måske har jeg ikke fuldt med på det sidste, men kan man overhovedet på en bærbar med sli ?
det tror jeg ikke (men ret mig hvis jeg tager fejl)
Avatar billede dragonball Nybegynder
25. maj 2006 - 21:47 #2
doh, jeg er bare dum!
skulle have søgt under laptop with sli, inden jeg skrev :P
Avatar billede dubio Nybegynder
26. maj 2006 - 08:44 #3
Det er bare okay.. jeg ved genex har en 19" med det.. rock-direct har også nogle.. alienware selvfø'li.. men den billigste jeg har fundet med de specs er alienware, men den er stadig på over 23000kr og jeg skal have en på ca 18000 eller derunder.
Avatar billede pullerien Nybegynder
26. maj 2006 - 10:06 #4
Håber den konstant skal stå tilkoblet stikkontakten :D
Avatar billede pullerien Nybegynder
26. maj 2006 - 10:10 #5
Umuligt tild en pris du ønsker.

Alienware Aurora mALX vil kunne købes i Europa allerede fra i næste uge, men prisen starter ved en 27.000,- hvilket nok er i overkanten for de fleste.

Aurora mALX har desuden en 64-bit AMD Turion processor på 2.4GHz samt 1GB RAM og 100GB harddisk som standard.

Ikke en gang fra udlandet er det muligt

https://www.widowpc.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=B000919&reference=/cgi-bin/commerce.cgi%3Fsearch%3Daction%26keywords%3Dall%26searchstart%3D0%26template%3DPDGTemplates/Custom1/SearchResult.html%26category%3DB000#Hardware%20Customization
Avatar billede dubio Nybegynder
26. maj 2006 - 10:55 #6
Jeg har heller ikke kunne finde nogen.. Derfor dette post, det kunne jo være her var en der lå inde med Guldkornet af en bærbar til billig penge!

Så jeg lader posten køre videre
Avatar billede pullerien Nybegynder
26. maj 2006 - 11:02 #7
Dine krav er ikke mulige til den pris, og der er ikke mange modeller på gaden i dk med SLI hvis der overhovedet er nogen
Avatar billede dubio Nybegynder
26. maj 2006 - 11:17 #8
Her er en dk med SLI..
http://gp-direct.dk/pconf.php?productid=17512
og den starter ved ca. 20.000kr det kunne jo være der er en der er billigere?

Jeg ved godt det er høje krav, men som sagt, så kunne det være der var en af gutterne herinde der vidste et godt sted at køde, den slags billigt??
Avatar billede pullerien Nybegynder
26. maj 2006 - 12:00 #9
ja, men konfiguret med sli ligger den med MT turion på

salgspris
27,100.00 DKK

sli får du ikke billigt i notebooks
Avatar billede dubio Nybegynder
26. maj 2006 - 12:39 #10
Som jeg sagde før, så kunne det være at der tilfældigvis gemte sig en eller anden herinde der kendte et mærke eller et sted, hvor man kunne få det billigt..

  Min spørgsmål går jo egentlig på at jeg ikke har kunne finde en der er billig, derfor er jeg jo udemærket klar over at det ikke er nemt at finde, hvis det overhovedet kan findes..  men da nørderne herinde ved meget, og det kunne være der var en af gutterne der kendte et sted hvor det kunne lade sig gøre, var det et forsøg værd.

Så jeg har ikke så meget brug for at få at vide det ikke kan lade sig gøre.. : ) hvis du forstår mig?
men tak for hurtig respons..
Avatar billede dubio Nybegynder
01. juni 2006 - 11:45 #11
Der sker ikke så meget.. jeg lukker posten