Avatar billede chrbah Nybegynder
23. maj 2006 - 21:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lyd problem

Jeg har købt noget undervisnings materiale i USA og har problemer med at afspille det og ja jeg har fået det anden gang så det burde ikke være diskene.

Første cd virker de andre har ingen lyd i intervideo windvd og forvrænget lyd i meadiaplayer.

Formatet er .vob

Er det et code problem?

På forhånd tak

Chrbah
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. maj 2006 - 22:43 #1
Avatar billede chrbah Nybegynder
24. maj 2006 - 00:21 #2
Nu er problemet løst i meadiaplayer’en men intervideo windvd er stadig uden lyd.

chrbah
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. maj 2006 - 00:25 #3
Kan være et indstillings problem måske i din Windvd, men godt de hjalp i WMP'en.:-)
Avatar billede chrbah Nybegynder
24. maj 2006 - 00:52 #4
Jeg har lige kikket på indstillingerne og jeg kunne ikke finde andet end nogen rimelig overordnede indstillinger.

Men tak for hjælpen nu kan jeg da bruge dvd’erne.
Chris
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. maj 2006 - 08:14 #5
Hej hvis du mener du har fået svar, så accepter eller afvis mit svar så der kan lukkes.
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. maj 2006 - 15:20 #6
Takker:o)