Avatar billede illdisposed Nybegynder
23. maj 2006 - 17:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

se en side OFFLINE

Hej

Kan man gemme en hjemmeside, brænde den på en cdrom og se den på en offline pc ?

Altså findes der et program der gemmer ALLE filer, så den kan ses offline ?

Med venlig hilsen
Avatar billede mavani Nybegynder
23. maj 2006 - 17:51 #1
Ved sku ikke om det kan lade sig gøre, tror næsten kun man kan gemme sider enkeltvis... Men er langtfra sikker...
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. maj 2006 - 18:03 #2
frontpage kan hente et helt websted ind på din pc, men ændre ikke link sådan at du kan se dem på din pc.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
23. maj 2006 - 18:10 #3
Det her program har jeg fundet. Det er godt nok et betalingsprogram, men der er en gratis prøveperiode.
http://www.surfoffline.com/articles/download-webpage.php
Avatar billede Kluddermor Juniormester
23. maj 2006 - 18:12 #4
Med surfoffline kan du selv vælge hvor mange links i dybden du vil gemme. Siderne kan derefter gemmes på CD. Der er en simpel wizard med, som gør et meste af arbejdet.
Avatar billede illdisposed Nybegynder
23. maj 2006 - 18:37 #5
Yes lige hvad jeg skal bruge :) Takker
Avatar billede Kluddermor Juniormester
23. maj 2006 - 18:43 #6
Perfekt