Avatar billede fredie89 Nybegynder
23. maj 2006 - 15:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til at dele

Jeg har to XP PCer der kører over et trådløst netværk. Jeg har indstalleret NWLink IPX/SPX/NetBIOS-kompatibel transportprotokol, og PCerne kan se hinanden. Problemet er at jeg ikke kan komme ind i den anden computers delemappe. Først krævede den password, men efter at have aktiveret gæste accounts siger den: \\Spangsberg er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne netværksressource. .........

Logonfejl: Brugeren har ikke fået lov til at anvende den anmodede logontype på denne computer.

Jeg er nybegynder inden for netværk, hvad skal jeg gøre? :)
Avatar billede kenp Novice
23. maj 2006 - 20:27 #1
hvis du deaktiver gæstekontoen igen. så kan du jo bare angive brugernavn og kode så kom du jo ind..

(grunden til at du får fejl nu er at gæstekontoen ikek har rettigheder til at komme ind)
Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. juni 2010 - 14:56 #2
Ingen svar.