Avatar billede foxmulder58 Praktikant
22. maj 2006 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tracert bruges hvordan

Hje ekpserter,

jeg ved at man kan anvende "tracert" kommandoen til at finde ud af hvor der er netvaerksfejl/serverfejl.

Men hvordan bruger jeg denne og disse infromationer?

mvh
Mads
Avatar billede -blah Nybegynder
22. maj 2006 - 14:40 #1
Ved feks at skrive tracert 81.7.177.24 for du ruten fra din comp hen til angivede ip, og hvor mange "hop" der er dertil. Endvidere vises der svartider. Udfra svartider vil du jo kunne danne overblik om alt kører som det skal.
Avatar billede ukdtom Nybegynder
22. maj 2006 - 15:42 #2
Og denne hedder på en Netware Server, som dette Fora jo er til "iptrace" :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
22. maj 2006 - 21:01 #3
nej jeg mente tracert generelt i et DOS vindue ikke Novell netware det er en fejl!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
23. maj 2006 - 16:54 #4
ok smider i et svar?

mvh
Mads
Avatar billede -blah Nybegynder
23. maj 2006 - 17:21 #5
lala :-)