Avatar billede shenoy Nybegynder
21. maj 2006 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CPU køler, hvilken?

Jeg sidder med en AMD Athlon XP 3000+. Mit problem er, at den bliver alt for varm. Uden det store detektivarbejde har jeg sporet problemet til min Cooler Master CPU køler anno 734 f.kr.

Nu har jeg så haft svært ved at finde en god køler til den. Jeg har været rundt på internettet(edbpriser) osv, og der kunne jeg ikke rigtig finde noget. Så gik jeg i datagården, hvor de ikke havde noget hjemme, men jeg fik at vide, at de ville bestille en hjem. Efter lidt over en uger, ringer de og siger, at de ikke kun bestille en hjem, der passer.

Så, er der en venlig person, der kan finde et navn på en køler, jeg kan bruge? evt et link

På forhånd tak.
Avatar billede shenoy Nybegynder
21. maj 2006 - 21:22 #2
Jeg tror den øverste af de 4 du har valgt er ok.

Nr. 2 er jeg ikke sikker på.

nr 3 og 4 er alt for store. Selvom der står socket A, så passer de ikke... overhovedet. Jeg har haft bestilt den første, for med det samme at sende den tilbage igen. Den vejer 6 ton, og fylder halvdelen af mit bundkort.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. maj 2006 - 21:28 #3
det gode ved den du har valgt er, at den har kostet 300 kr, så du sparer da lidt :P
Avatar billede shenoy Nybegynder
21. maj 2006 - 21:31 #4
Ja, hehe det er en god pris. Nu ser jeg frem til en køler, der kan holde min CPU under 380 grader og en, som naboen ikke klager over
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. maj 2006 - 21:49 #5
hehe, jaeh, men jeg ville da ikke klage som nabo hvis jeg fik gratis varme fra huset ved siden af :P.... men larmen ville nok irrertere mig for meget :P