Avatar billede prayer Nybegynder
20. maj 2006 - 17:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cph-Metronet

Nogen der har haft godt / dårlige oplevelser med cph-metronet?
www.cph-metronet.dk
De tilbyder 8 & 24 Mbit internet til private til meget lave priser!
Avatar billede pinball Nybegynder
21. maj 2006 - 01:48 #1
jeg kender en som har 24 mbit hastigheden og han er godt tilfreds med det selvom den rigtige hastighed kun er 20 mbit. men det er også rigeligt til 400 om måneden synes han.
Avatar billede sorry Nybegynder
22. maj 2006 - 09:21 #2
:) Jeg har en 8Mbit linie, den kører helt fint(omkring 9Mbit) . Har haft Cph siden 1/2 & har ikke oplevet noget negativt.
Avatar billede prayer Nybegynder
22. maj 2006 - 14:00 #3
Men hvis jeg f.eks har en 24 Mbit linje, downloader jeg så med 2.5 MB i sekundet, selvom hjemmesidens upload kun er 512Kb ??
Avatar billede kenp Novice
23. maj 2006 - 20:32 #4
nej selvfølgelig ikke.
Avatar billede kratluskeren Nybegynder
23. maj 2006 - 20:35 #5
Har haft cph i et par måneder og alt fungerer korrekt. Det var lidt ustabilt i starten, men jeg skrev til supporten og fik svar 10 min efter at de havde løst det.