Avatar billede clausga Nybegynder
18. maj 2006 - 14:29 Der er 2 løsninger

SEO omskrivning af link

Som omfølgning på en tidligere tråd så har jeg tænkt mig at lave alle links om til:

www.side.dk/panasonic-th-42pv500/show/478/panasonic-th-42pv500.html

fra

www.side.dk/panasonic/th-42pv500/visprodukter/478

så må se om det hjælper lidt på placeringen, MEN spørgsmål er, der er CA. 400 produkter på siden, og hvis jeg laver alle links om på samme tid(de gamle links vil stadig virke) hvis søgemaskinerne så gå i koks over det og dermed tabe placering ? eller er det bedre at tage det i små bidder og så lave det om lidt efter lidt ?
Avatar billede giang Nybegynder
14. juni 2006 - 12:28 #1
Se denne side: http://www.dansearch.dk/about31.html

Hvis du har samme indhold liggende på to forskellige URLs risikerer du at Google opfatter det som duplicate content. Løsningen er at lave en permanent 301 redirect som fortæller søgemaskinerne at den nye URL erstatter den gamle URL.
Avatar billede clsc Praktikant
16. juni 2006 - 18:48 #2
Det eneste rigtige svar er at du dels spilder din tid og dels vil få dårligere placering end du har nu. Behold de URL'er du har allerede.

Når du laver en ny URL skal den registreres "forfra" i systemerne, det tager tid, og det med at links som du har til de gamle filer kan overføres med 301... glem det. Og så har "giang" i øvrigt helt ret i at det er rigtigt dumt at have to adresser til hver side.

Hvis du vil have bedre ranking så hedder løsningen at få flere dybe links til dine produktsider.

Dem der har bildt dig det pjat ind med URL'erne har ikke ret. Det svarer til at fortælle dig at Tommy Seebach ville blive mere populær hvis han skiftede navn til Johnny Sørensen og i øvrigt ikke gjorde noget.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester