Avatar billede dkmickey Nybegynder
16. maj 2006 - 23:11 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at finde et File Manager system til hjemmeside i PHP.

Hej Alle,

Håber der er nogle herinde som kan hjælpe mig med at finde en god gratis File Manager i stil med xgrydes.dk's: http://www.xgryde.dk/wap/upload/arkiv/fm.php?

Håber det her er en okay kategori til spørgsmålet?

På forhånd tusind tak!

Med Venlig Hilsen
Mike
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. maj 2006 - 23:20 #1
Avatar billede dkmickey Nybegynder
16. maj 2006 - 23:36 #2
Okay tak, men er de ikke lidt mere indviklet ind jeg lige søger? Hvilken vil du mene matcher bedst til eksemplet fra Xgryde.dk?

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen
Mike
Avatar billede mstorgaard Praktikant
17. maj 2006 - 14:24 #3
Hvis du kigger hen af de bagerste sider vil der være de mere enkle File Managers. Altså de lidt ældre systemer..
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. juni 2006 - 10:33 #4
Noget du kan bruge til noget? (:
Avatar billede mstorgaard Praktikant
22. november 2006 - 06:52 #5
Kan du bruge nogen af dem? (: