Avatar billede sk_ Nybegynder
15. maj 2006 - 10:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Knallert-kampagne

Jeg skal lave en reklame om trafiksikkerhed og emnet er knallert. Jeg skal have lavet 2 forskellige: den første skal målrettes forældrene og den anden skal ramme unge imellem 15-17.

Kravende til reklame 1: Denne skal være målrettet forældrene der køber, eller bidrager til køb af knallerter. Den skal være alvorlig! Derfor skal baggrunden være sort og skriften hvid. I bestemmer selv skriftypen. Tekst: Knallerten er det farligste køretøj i trafikken, og vidste du at det er 75 gange farligere at køre knallert end i bil! Samtidig er knallertuheld som det eneste stigende. Vær med til at stoppe stigningen. Få de unge på cyklen!

Denne reklame er målrettet billboards, eller som plakter på busser og busstopsteder osv.

Kravende til reklame 2: Grå baggrund og stærk rød skrift. Skrifttype: Eras Light ITC eller en lignende. Som tekst havde jeg forestillet mig: Sidste år kom 527 alvorligt til skade på knallert, herudover døde 38. Vil du være en del af statistikken næste år?

Reklamen skal være tilpasset til bannere på hjemmesider, både stående og liggende. Og det må gerne være en flash/gif-fil med skiftende billeder. Husk på målgruppen er de 15-17-årige.
_________________________________________________________________

Til begge reklamer har jeg billeder liggende, så hvis i har tænkt jer at forsøge, så skriv jeres mail, og i vil få dem tilsendt. Sammen med jeres produkt må i også gerne have uploaded eksempelvis Photoshopfilen så jeg selv kan lave små ændringer.
Avatar billede sk_ Nybegynder
15. maj 2006 - 10:43 #1
Hvis i går igang med noget så skriv venligst hvad, for hvis det viser sig at der er ingen der gider, har jeg tid til selv at lave det (selvom det bliver noget lort).
Avatar billede kennethd Nybegynder
15. maj 2006 - 13:44 #2
Jeg kan godt lave disse bannere, hvis det stadigt er dit ønske ..

Skal de være i nogle bestemte størrelser ???

- Kenneth
Avatar billede sk_ Nybegynder
15. maj 2006 - 16:51 #3
Det lyder rigtig dejligt!

1. reklame skal være tilpasset bannere på forskellige hjemme side. Jeg forestiller mig noget ligndende: 150 x 600.

2. reklame skal hænge diverse steder, på bl.a. stoppesteder, så her er ingen begrænsning.

Hvis du vil have nogle billeder, så skriv lige din mail.
Avatar billede helle100 Nybegynder
15. maj 2006 - 16:52 #4
Vil gerne kigge på det, hvis du sender billederne til helle100(a)gmail.com
Avatar billede kennethd Nybegynder
15. maj 2006 - 17:12 #5
bandalowzki@hotmail.com - Så skal jeg nok klare opgaven :D
Avatar billede sk_ Nybegynder
15. maj 2006 - 17:45 #6
Fantastisk glæder mig at se begge :)

Jeg sender billederne senere idag eller imorgen eftermiddag.
Avatar billede exclusive Nybegynder
15. maj 2006 - 18:28 #7
Haha ret fed måde lige at spare 3-6000,- på ;o)
-den må jeg huske!
Avatar billede sk_ Nybegynder
19. maj 2006 - 08:10 #8
Så er billederne sendt afsted. Hvis der er andre der vil prøve, så skriv jeres email og så vil i få billederne tilsendt.
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. maj 2006 - 09:24 #9
Avatar billede sk_ Nybegynder
19. maj 2006 - 10:30 #10
Jeg synes den første ser lovende ud, dog er jeg ikke glad for skrifttypen alligevel. Nummer 2 er jeg ikke helt vild med, men samtidig kan jeg heller ikke sige hvad jeg ømsker/havde tænkt mig.
Avatar billede sk_ Nybegynder
20. maj 2006 - 13:40 #11
Der bliver ikke uddelt point hvis de ikke er færdige inden mandag, for der skal mit projekt afleveres :(
Avatar billede sk_ Nybegynder
21. maj 2006 - 22:27 #12
Fristen er forlænget til torsdag.
Avatar billede dkshero Nybegynder
22. maj 2006 - 20:03 #13
har du fundet en til din opgave?
Avatar billede sk_ Nybegynder
22. maj 2006 - 21:57 #14
Nej ikke endnu, og der har skuffende nok kun været et forsøg :(
Avatar billede sk_ Nybegynder
25. maj 2006 - 12:15 #16
Medmindre i kan gøre det bedre end dette: http://www.eksperten.dk/spm/711731 , sluger jeg alle pointene selv.
Avatar billede kochen Nybegynder
26. maj 2006 - 22:25 #17
sk er det dig der har lavet http://www.foraeldrenetvaerk.dk/??