Avatar billede torejessen Nybegynder
09. maj 2006 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visitkort, scanning af stabel visitkort

Hej eksperter.

Jeg har fået en lidt kedelig opgave, at taste en ordentlig bunke visitkort ind i Access.
De ligge i papir nu..

Hvilke programmer kunne jeg bruge, hvis jeg eventuelt fotograferede dem, (Har ingen scanner!) og fik dem ordnet med et OCR program?
Jeg synes dem jeg har kigget på, vil bruge scannere..

Nogen der har en god idé til at få visitkort gemt digitalt?

Hilsen
Tore
Avatar billede fray Nybegynder
31. juli 2006 - 12:08 #1
Hej Tore,

Du skulle købe en lille visitkortscanner med software.. Så er det hurtigt overstået. Hvis du ikke vil købe en scanner så kan jeg anbefale software fra IRIS der hedder Iriscard.

Dette er efter min mening den bedste visitkortscanner på markedet. Ikke så meget på grund af scanneren, men på grund af softwaren, der kan OCR-behandle visitkort og forstå danske bogstaver: http://www.deltashop.dk/group.asp?group=1&sub=1

Mvh

Fray
Avatar billede torejessen Nybegynder
28. august 2006 - 10:14 #2
takker! :-)