Avatar billede smoff Nybegynder
04. maj 2006 - 06:46 Der er 6 kommentarer

Kan ikke få mit A7v8x tl at virke med amd athlon 1800

Hej håber der er en som kan hjælpe mig. med at få mit A7V8X bm til at køre med en AMD Athlon XP 1800+ (AX1800DMT3C) begge dele virker har testet dem hos ven i hans com. har også prøvet pc 2100
og pc 2700 ram uden hel. vil køre WIN xp på maskinnen
Avatar billede trekkies Juniormester
04. maj 2006 - 20:16 #1
Får du en fejl meddelse?
Avatar billede smoff Nybegynder
04. maj 2006 - 21:13 #2
nej der sker slet ikke noget
Avatar billede trekkies Juniormester
04. maj 2006 - 22:06 #3
Du har vel undersøgt om du har tilkoblet de forskellige kabler korrekt.

Hvor stor er din strøm forsygning?
Avatar billede smoff Nybegynder
05. maj 2006 - 10:22 #4
ja alt sider som det skal, har lige haft nogle højtaller på og nu melder den FAIL CPU TEST. med den skulle gerne virke, må lige prøve på det bm jeg fik den sammen med for der har den kørt findt. kan det være noget med FSB???
Avatar billede off-line Nybegynder
05. maj 2006 - 12:12 #5
Har du installeret den CD, som følger med bundkortet?
Jeg hat et A7v8x-X Athlon 2400Mhz, og det kører fint.
Hvor hurtigt Athlon skal køre, skal indstilles i bios.
Avatar billede smoff Nybegynder
05. maj 2006 - 13:03 #6
har kun sort skærm tror det er sket med min cpu, ved ikke om de kan testes : (