Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 12:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dell Axim

Jeg har en dell axim x5 pocket pc. Bruger den som "ipod". Kunne godt tænke mig at tastaturet var inaktivt, når jeg har den i lommen, da den ellers starter alt muligt op, samtidig med den bipper hver gang den rammer indersiden af min lomme. Er det ikke muligt at låse tastaturet, så det ikke virker (som på en mobiltelefon)

mvh. tagebebe
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 13:28 #1
Så skal du se om du kan finde et program som kan gøre det, for ifølge http://www.pocketnow.com/index.php?a=portal_detail&t=reviews&id=495 så er den funktion først tilføjet i X50 serien.
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 13:34 #2
Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 13:39 #3
for h.... - der var den - takker 1000 gange - hvordan giver jeg dig points?? (det svar får du ikke noget for *g*)
Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 13:43 #4
Mon det er sådan her, det virkede perfekt
Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 13:44 #5
du er nødt til at skrive et svar og ikke en kommentar for at jeg kan give dig points
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 14:21 #6
Skal lige lave et svar :)