Avatar billede matz Nybegynder
28. april 2006 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside

Jeg vil gerne have feedback på den her hjemmeside: www.playboi.dk

jeg vil gerne vide:

Fejl
Brugervenlighed
Farver
Hjemmesiden's load-time
Hjemmesiden generelt

Det er kun Forside - Profiler - Profil, der virker af links.
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. april 2006 - 13:16 #1
Fejl: (min fejl)
<script type="text/javascript">
<!--
stitilpics="./";
inactivepic="0.jpg";
ryktilhojre=650;
rykned=250;

function piclnkchg(tmppic,tmpcur){

curtmp=document.getElementById("picchging");
if(tmppic==0){
  curtmp.src=stitilpics+inactivepic;
  curtmp.style.display="none";
}else{
  tops=tmpcur.offsetTop+rykned;

curtmp.style.top=((tmpcur.offsetTop+curtmp.height)>tmpcur.offsetParent.offsetHeight)?tmpcur.offse

tParent.offsetHeight+rykned-curtmp.height+"px":tops+"px";
  curtmp.style.left=tmpcur.offsetLeft+ryktilhojre+"px";
  curtmp.src=stitilpics+tmppic;
  curtmp.style.display="block";
}

//-->
</script>

Brugervenlighed, Farver, Hjemmesiden's load-time, Hjemmesiden generelt
Lækkert x 4

... måske de skydere / adskillere under sektions overskrifter skal være lidt længere - samt at teksten til sektions overskriften måske skal have en en padding-left:20px; eller noget i den stil...
Avatar billede kjeldb Nybegynder
29. april 2006 - 22:45 #2
Hej,
Umidelbart pænt og enkelt, kommer pænt hurtigt frem, men designet er desværre ikke gennemtænkt.
Pænt med centrering
Hvad har en græsplæne, med et skilt alá (græsset må ikke betrædes) at gøre med modeller. Jo, hvis det var fodboldspillere (Playbois).
Baggrunden ligner noget plastvinyl med struktur.
Husk META tags for både description og keywords.
Mvh
(multimediedesigner AK)
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. april 2006 - 23:10 #3
[ Hvad har en græsplæne, med et skilt alá (græsset må ikke betrædes) at gøre med modeller. Jo, hvis det var fodboldspillere (Playbois). ]

... Se det gav mig en ide :D - matz, hvis du nu piftede græsset lidt op og skar græsset ud i måtter og kastede et slogan ind i stil med det her:

"Besøg Playbois fordi: Græsset på uopnåelige/andre måtter altid er grønnere end din hjemlige måtte - hvis du da har en måtte?"

- evt. med nogen spin med forskellige random's som f.eks. også

"En måtte af græs skal vandes - men også slåes for at være fin og nydelig ligesom alle andre måtter"

"De eneste måtter vi fremviser på sitet, er dem i vores logo - der er dog stadig noget lækkert at se på herinde"

... o.s.v. o.s.v. ...

... så får græsset en lidt størrer betydning :P ...

[ Husk META tags for både description og keywords. ]
^ Hvis du vælger at sætte meta tags for title , keywords og description ind skal du være sikker på at du indsætter en meta der passer til hver enkel side og som søgemaskinen ikke opfatter som spam af keywords og lignende...
- Hvis du ikke har en meta som søgemaskinen vurderer som god - så er det langt bedre ingen meta at have end at have nogen overhovedet ... så en vurderings sag.
(søgemaskiner optager også sites uden meta tags)...
Avatar billede matz Nybegynder
02. maj 2006 - 08:47 #4
mclemens >> Den kode du har skrevet i det her spm. Virker ikke??
Avatar billede mclemens Nybegynder
02. maj 2006 - 09:02 #5
tester om lidt men tror det er denne ombrudte linje

curtmp.style.top=((tmpcur.offsetTop+curtmp.height)>tmpcur.offsetParent.offsetHeight)?tmpcur.offse

tParent.offsetHeight+rykned-curtmp.height+"px":tops+"px";

->

curtmp.style.top=((tmpcur.offsetTop+curtmp.height)>tmpcur.offsetParent.offsetHeight)?tmpcur.offsetParent.offsetHeight+rykned-curtmp.height+"px":tops+"px";
Avatar billede mclemens Nybegynder
02. maj 2006 - 11:50 #6
joh, det var den linje der skulle samles :P
Avatar billede donnieb Nybegynder
27. maj 2006 - 11:50 #7
Designet er meget overskueligt pga. meget mellemrum mellem elementerne på siden. Din menu har dog ikke megen plads, hvis du engang kom i tanke om at den skulle indeholde flere links. Men hvis det ikke er tilfældet er den cool nok som den er nu.
Ang. græsset syntes jeg ikke det burde være der over hoved. Sloganet med "græsset er grønnere" duer heller ikke efter min mening. Græsset giver ikke mig nogen associationer om modeller på nogen måde, med mindre der går kaniner rundt på det. Så passer det også til navnet. Jeg er dog ikke klar over hvor lovligt det er at gå så tæt på andres identitet? Jeg syntes designet skulle bære mere præg af pang pang og bling bling!
De grå kasser under overskrifterne ligner for meget knapper. Man får lyst til at trykke på dem. Måske fungerer de bedre uden skygge.

Håber du kan bruge min feedback til noget!