Avatar billede reg11 Nybegynder
26. april 2006 - 21:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sonic install under boot

En kolega´s nye Dell(e) -computer forsøger ved hver boot af maskinen at installere noget Sonic program fra CD-drevet. Dette program skal ikke ind på maskinen men uanset hvad jeg prøver at fjerne så forsøger programmet på ny at installere sig selv når vi booter.
Man kan "bare" annullere 4-6 gange når den ikke kan finde install, drivere mm. men lidt surt at skulle dette igennem hver gang:-(
Nogle forslag til hvordan man fjerner dette?

Menes at kunne huske på WinMe et prog. (indbygget i Windåsen) der listede alle de prog. der blev startet op under boot hvor man kunne hakke de ting af der skulle køre eller not. Findes noget ligende ikke i XP?

Er kommet så langt at jeg har fundet ud af det er noget stuff til CD/DVD fra->
http://www.sonic.com/

PFT Allan
Avatar billede haverslev Novice
26. april 2006 - 21:14 #1
Klik på start -> kør, skriv: msconfig
Faneblad Start, find programmet og fjern flueben
Avatar billede reg11 Nybegynder
28. april 2006 - 21:37 #2
Super fint, det virkede jo som det skulle. Kaster du lige et svar:-)

PFT Allan
Avatar billede haverslev Novice
28. april 2006 - 22:41 #3
Så gerne ;o)
Avatar billede haverslev Novice
30. april 2006 - 18:08 #4
Avatar billede haverslev Novice
17. maj 2006 - 13:16 #5
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede reg11 Nybegynder
17. maj 2006 - 15:16 #6
UPS, sorry:-)

Er lige kommet hjem fra ferie!

//Beach