Avatar billede 8l Nybegynder
22. april 2006 - 22:52 Der er 7 kommentarer

Website der løser problem

Jeg har brug for en idé - eller et problem måske nærmere.
Jeg har fået opgaven, at finde et problem og lave en hjemmeside der løser det. Der er jo masser af problemer, både i hverdagen, når man køber ind (i hvert fald for mig) og måske på arbejdet, men jeg kan bare ikke finde et reelt problem, som kan løses på denne måde.

Det kunne f.eks. være et problem som: "Jeg laver smykker, men kan ikke få dem solgt." Det ville let kunne ordnes ved hjælp af et website - men nu laver jeg jo ikke lige smykker.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. april 2006 - 23:01 #1
Smykker er nu nok noget af det sværeste at sælge via Internettet (Efter ukendte mærker parfume)

Hvilket niveau snakker vi om ?

Jeg har faktisk en problemstilling, men det er på højt niveau som inkluderer JAVA, PHP eller ASP, samt styr på databaser
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. april 2006 - 23:05 #2
Der er tale om et online værktøj, til noget så usædvanligt som fodbold *G*

Men det er uden tvivl noget som vil blive populær (og 100% gratis at bruge)

Hvis det skulle have interesse, så skal jeg nok stå for betaling til domæne m.v.
Avatar billede punnishment Nybegynder
23. april 2006 - 23:48 #3
må man høre? Hvis ikke du vil gøre den offentlig, må du gerne skrive til mig over min mail:

invipun@hotmail.com
Avatar billede 8l Nybegynder
24. april 2006 - 08:25 #4
Vi snakker om Informations Teknologi niveau E
Jeg har ikke lært ASP eller PHP.
Flere bud?
Avatar billede japping Nybegynder
24. april 2006 - 22:10 #5
Jeg har et par opgave og de kan løses vha. en hjemmeside. Men jeg forestiller mig at vi skal have en form for samarbejde/overskudsdeling hvis vi kan tjene på løsningen. Hvordan forestiller du dig et evt. samarbejde ?
Avatar billede cygnet Praktikant
25. april 2006 - 13:04 #6
Hvad med at lave lidt ironi i det...

Lave en side med 10 råd til f.eks.
At få kæresten til at slå toiletbrættet ned
At få kæresten til at tage opvasken
At huske at lukke tandpastaet.

Og så lave nogen små tegninger. Lærene kræve ikke det store på niv. E, bare du lavet det brugervenligt, lidt grafik og korrekt HTML, så en begrundelse for hvilken farver du har valgt - så skal du nok få 11. Fik 2x11 for det samme til eksamen på A-niveau, så gå til den ...
Avatar billede 8l Nybegynder
25. april 2006 - 15:44 #7
# Cygnet
Haha - god idé faktisk. Tænker lige over der.