Avatar billede henningc Nybegynder
06. maj 2001 - 00:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link problem

Jeg har en hjemmeside hvor jeg vil lave en engelsk version med link fra min danske version(kopi med engelsk tekst)og gerne med egne søge/stikord til den engelske version og på samme adresse. Min hjemmeside er lavet med frames. Jeg får, med de forsøg jeg har lavet hele tiden min venstre dk side med.http://home13.inet.tele.dk/henningc/
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
06. maj 2001 - 00:49 #1
Så kunne du e.v.t skrive på forsiden :
<html>
<head>
<font face=\"Verdana\"><font size=\"2\"><font color=\"000000\">På hvilket sprog ønsker du at se siden? / On what language will you see the page?<br>
<a href=\"dansk.htm\">På dansk</a><br>
<a href=\"english.htm\">On english</a>
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
06. maj 2001 - 00:49 #2
Sådan kunne du e.v.t gøre, hvis jeg forstod spørgsmålet rigtigt !
Avatar billede henningc Nybegynder
06. maj 2001 - 23:00 #3
Hej netfreak14. _ eller en anden klog person.
Først til netfreak14, jeg kan godt bruge dit forslag, men det var ikke helt, som jeg havde tænkt det. hvis du gider mere! Har jeg en side der viser hvordan jeg gerne vil ha´ det til, at se ud med linket til engelsk vers.
Hilsen Hening.
Avatar billede henningc Nybegynder
06. maj 2001 - 23:02 #4
Pokkers, jeg glemte linket til den hjemmeside jeg henviser til, men her er den: http://www.ecocouncil.dk/
Avatar billede haboja Nybegynder
08. maj 2001 - 11:00 #5
Du skal skrive target=\"_top\" i din a href, når du refererer til et andet frameset(ny index)