Avatar billede makupi Nybegynder
14. november 1999 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

runtime error 200 at 116f:0091

Efter opgradering til hurtigere processor får jeg denne fejlmelding når jeg sætter de ældre cd-romskiver i.
jeg kan kun sløve processoren via jumper.
Avatar billede spacey Nybegynder
14. november 1999 - 19:55 #1
Prøv at opdatere din bios+motherboard+cd-romdrev med de nyste drivere.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
22. november 1999 - 23:09 #2
Hvis du mailer mig din mail adr. på tlv@sol.dk skel jegsende digen fil der med 95% sikkerhed kan afhjælpe dig med dit problem, husk nu pointene.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
24. november 1999 - 20:54 #3
Jeg glemte at skrive i min mail til dig at hvis den tilsendete fil ikke virker er det fordi jeg har sendt dig den forkerte, så skal du bare mail mig igen så sender jeg den anden som så skal være den rigtige.