Avatar billede -gecko- Nybegynder
16. april 2006 - 02:10 Der er 1 løsning

IrDA device på SIS PCI to ISA med WinLIRC, uICE eller lignende?

Jeg har bærbar jeg gerne vil kunne styre med min en fjernsyre (mediafunktioner), jeg har en del inklusiv en Logitech Harmony Remote.

Mit problem er ret simpelt, jeg kan ikke få hverken WinLIRC eller uICE til at sende/modtage noget som helst over min IrDA port. Jeg tror det er fordi at programmerne kun understøtter seriel devices. Spørgsmålet er om der er et alternativ der understøtter SiS PCI porte. Det kan vel ikke være så svært når xp behændigt kan installerer driver og få proten til at virke med min mobil osv.
Avatar billede -gecko- Nybegynder
28. februar 2007 - 13:35 #1
Lukker