Avatar billede cobain79 Nybegynder
13. april 2006 - 19:35 Der er 4 kommentarer

3data fra teleselskabet 3

Hej jeg har lige købt en nokia 6280 og ser inde på http://www.3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=12311 at de også tilbyder internet jeg tænker på at oprette forbindelsen til 373,75 pr måned 3data fri på 3. Hvis jeg vælger at tage denne linie så kan jeg vel sætte min 6280 til min pc og bruge internettet til min pc, men er der nogen måde man kan sætte den til en router og istedet bruge internettet på flere forskellige pc?
Til sidst vil jeg høre om der ved hvad up og download hastigheden er på 3data?

Med venlig hilsen Martin
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 19:39 #1
Nu er det ikke sådan at det er meningen at man skal bruge 3G-nettet til en fast internetforbindelse, der er en grund til det bliver kaldt mobilt bredbånd. Desuden kan du jo få en rigtig bredbåndforbindelse der er hurtigere til en billigere pris.
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 19:40 #2
Hvad angår dit sidste spørgsmål er download hastigheden på 384 Mps, kender ikke upload hstigheden...
Avatar billede weaponx Nybegynder
13. april 2006 - 20:12 #3
Enig med joryje + 384Mps er ikke en garanteret hastighed. Det er den nuværende max hastighed i deres net. Ofte vil brugeren få en langt lavere hastighed alt efter hvor belastet den mobilmast han er koblet til er.
Avatar billede thesnoop Nybegynder
18. december 2012 - 15:27 #4
Det kan gøres billigere i dag!

Der køres et tilbud hos Oister til 149,- kr.

Det du får er alt hvad du skal bruge:

11timer tale (ca. 22minutter dagligt)

22GB data (ca. 200.000 emails)

FRI MMS & SMS

PRIS: 149,- kr. månedligt

Det er noget af et tilbud! Og det gælder self os som erhverv, så trækker du jo bare momsen fra!

Hermed link http://clk.tradedoubler.com/click?p=117864&a=1781957&g=20865220