Avatar billede grandalf Nybegynder
12. april 2006 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print PDF fra stifinder

Hej jeg ville bare vide om man kan printe en PDF-fil fra stifinder, er godt klar over at man kan højreklikke på filen og vælge print. Men jeg ønsker at kunne vælge hvilken printer det skal være fra og muligheden for at gå ind i egenskaber og vælge lynindstillinger. Er det på nogen måde muligt? Er godt klar over at man kan åbne filen i et program, har selv adobe og foxit, men der er problemer i begge programer når jeg udskriver.
Avatar billede gratis Nybegynder
12. april 2006 - 14:45 #1
har ledt efter en mulighed men ka ikke finde nogen... jeg har så siddet og fedtet med denne mulighed, som jeg ikke ka få til at virke på min printer, men måske virker det på dine printere ?

opret genveje af dine printere og put dem i "Send To" mappen i din brugerprofil under Documents and Settings.Højrklikk og vælge send til...
Avatar billede grandalf Nybegynder
12. april 2006 - 15:45 #2
Jeg har prøvet at gøre som du siger, og det virker, men men men, det åbner bare filen i Adobe, hvorefter det udkskriver filen ligeså langsomt som det plejer, plus man misser muligheden for at udskrive mere end et eksempel. men jeg vil da sige at det var en god idé.
Avatar billede halifax Nybegynder
12. april 2006 - 17:45 #3
Hvis det er et spørgsmål om at have flere printere installeret, herunder én som er sat op til at udskrive pdf-filer, og vælge den printer før udskriften bestilles, kan freewareprogrammet Printer Changer bruges. Valg af printer sker fra et icon i notifikationsområdet (systray).

Hent det herfra  http://www.fullcircuit.com/

vælg Freeware i venstre side.
Avatar billede grandalf Nybegynder
22. august 2006 - 12:28 #4
!