Avatar billede jra Nybegynder
11. april 2006 - 20:31 Der er 1 løsning

tilføj printer der ikke er der

Hej

Nogle der kan fortælle mig/hjæpe mig med at når jeg starter min pc skriver den at der er fundet ny hardvare (PRINTER)men der er ikke nogen printer eller andet der skal tilføjes
Hvad gør jeg ???


Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
12. april 2006 - 00:49 #1
Har du en printer liggende i mappen "Printer og Faxenheder", hvis du har skal du fjerne den.

Har du en printer tilsluttet, kan du køre guiden igennem og se om der sker det samme ved næste genstart.

Du kan også prøve følgende:

Du skal skal ind kontrolpanelet => mappeindstillinger => Vis => fjern fluebenet ved "søg automatisk efter netværksmapper og printere.

MVH

JAN C
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester