Avatar billede silas_j Nybegynder
10. april 2006 - 15:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd hakker unormalt meget ved normal cpu brug

Som sagt så er min lyd pludseligt begyndt at hakke unormalt meget, selvom jeg bruger den som jeg altid har gjort..
Den har en 2,6 processor og jeg har checket at driverne til lydkortet er de nyeste. Det er pludseligt dette er sket, og jeg kan simpelthen ikke have noget åbent mens jeg hører musik, uden at lyden hakker.
Desuden kører lyden endnu ringere hvis jeg spiller et spil, Elderscrolls IV. Jeg har virkelig ingen ide om hvad der kan forårsage dette, alt på computeren kører ellers fint. Selve spillet hakker slet ikke, kun lyden
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 15:55 #1
Prøv at gå i enhedshåndtering, højreklik på lydkortet og vælg Fjern. Genstart og windows installerer kortet påny.
Opdater til nyeste driver hvis det er nødvendigt.
Avatar billede silas_j Nybegynder
10. april 2006 - 16:30 #2
Jeg har prøvet dette.. Og det virkede desværre ikke
Avatar billede silas_j Nybegynder
10. april 2006 - 16:39 #3
Rettelse... Jeg fik fat i en anden driver, og nu virker det igen.. Tak for hjælpen..
Avatar billede silas_j Nybegynder
10. april 2006 - 16:40 #4
Hvordan giver jeg point til dig anonym :P ???
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 16:52 #5
Dejligt :o)

Jeg smider et svar - så kan du give mig point ved at markere mit mavm til venstre og trykke accepter.