Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 18:36 Der er 14 kommentarer

Nye HTPC kabinetter

Jeg er på jagt efter et HTPC-kabinet og leder derfor efter nogle andre typer end dem man kan finde på edbpriser.dk. Jeg har set at Zalman snart kommer med et nyt kabinet:

http://www.dvhardware.net/review79_zalmanhd160.html

Er der nogen som har kendskab til andre HTPC-kabinetter som er på vej må I gerne liste dem herunder.
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 18:46 #1
Jeg faldt også over dette kabinet:

http://www.nmediapc.com/htpc100.htm
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 19:06 #2
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 22:26 #4
du har vist ikke læst spørgsmålet :-)
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 22:37 #5
her er en mere model som også snart er på vej til butikkerne:

http://www.nmediapc.com/htpc200.htm
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 22:44 #6
og her er lidt flere fra kina:

http://www.greenpower.com.tw/catalog.html#
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 22:47 #7
og her er lidt flere total seje kabinetter:

http://www.atechfabrication.com/HTPC_cases.htm
Avatar billede mexico Nybegynder
06. april 2006 - 23:01 #8
Avatar billede Beach Mester
07. april 2006 - 00:47 #9
Jeg mener nok du bør sætte fokus lidt bedere. PT syntes jeg du skyder lidt med spredehagl og forøvrigt skylder lidt point rundt omkring (620 for at være nøjagtig).

Det er lidt svært at svarre på ovenstående ? da jeg vil tro der findes måske 10.000 forskellige kabinetter der kan bruges til HTPC. For at få et nøjagtigt svar her på E må du også stille nogle nøjagtige spørgsmål. Du regner vel ikke med at der er en der vil støve nettet tyndt for at linke til alle (mulige!) 10.000 kabinetter for 60 point eller???

Jeg har allerede sagt det til dig en gang her->
http://www.eksperten.dk/spm/700124

...have en bil X model Y der kan køre hurtigere end Y men ikke må være andre modeller end X

Så klap lige hesten og find ud af hvad du vil inden du sætter en masse mennesker til gratis at hjælpe dig med ting du hverken kommentere eller vejer på vægtskålen inden du fluks opretter det næste spørgsmål.

Forslag til andre brugere på E... Læs hvad mexico forlanger og prøv at leve op til det:-)

//Beach
Avatar billede mexico Nybegynder
07. april 2006 - 14:24 #10
Du er dog den største idiot. Svaret fra "mrrius" blev ikke godkendt og prøv dog selv at læse spørgsmålet og forstå hvorfor. Desuden inden du udtaler dig om at skylde point synes jeg du skulle bemærke at jeg fornyligt har efterspurgt de personer som jeg skylder point for svar. Angående dit indlæg som jeg forøvrigt har læst med stor interesse har jeg endnu ikke nået at svare tilbage.
Avatar billede Beach Mester
10. april 2006 - 03:28 #11
Kære mexico, ved ikke hvad du tænker på, og om du i dit sidste svar var i et meget dårligt humør eller.... Men du kommer nok ikke så langt her på E hvis du ligger ud med at kalde folk der prøver at hjælpe dig for idioter!
Et lille bitte tillægtspørgsmå til det er: Hvad tror du selv du få ud af det?

Nu er jeg selv i et ganske fint humør når jeg er på eksperten, og vil derfor tolke dit sidste svar hvor du kalder mig for "den største idiot" får et kort udbrud af alm. hysteri der jo kan komme over alle desparate personer der misforstår andres handlinger:-)

Så tø lidt op og glæd dig over at jeg lukker op for dit spørgsmål igen. Der er jo ret tydeligt at alle andre der kan komme med hjælp har droppet dit spørgsmå pga. din opførsel!

Ovenstående er en streg, betyder at jeg glemmer dine udtagelser om min person og genoptager min hjælp!

Du søger efter Citet: "andre HTPC-kabinetter som er på vej"

Igen, må jeg som en der selv har brugt rigtig meget tid på min HTPC sige at det du beder brugerne her på E om er at bringe en lister over alle de HTPC-kabinetter de har kenskab til som "er på vej"

En gang til siger jeg så, at du skal prøve at fokusere lidt mere i dine spørgsmål!

Søger du et kabinet der kan mønstre 3 full-size ATX-kabinetter eller er du på jagt efter et kabinet der kun har plads til et Micro-ATX MB??? Du er måske ude efter et kabinet der giver mulighed for væskekøling, eller går du kun efter luftkøling. Hvilken HW skal der være plads til, hvor stort skal kabinettet være, skal det passe ind i et andet miljø, skal det stå i stuen, skal der være display i, skal det værfe sor eller sølv eller...skal det være stort eller lille bitte eller stå i et skab eller...

Sådan kan man rent faktisk blive ved, så længe du ikke kan fokusere på hvad du søger er det en umenneskelig opgave at søge internettet igennem for stuff da der som igen tidligere sagt findet rigtig mange bud.

Så mit bud er at du bla. lukker ned eller bliver færdig med nogle af dine tidligere spørgsmål mht. HTPC. På den måde kan du på en fornuftig måde søge videre i dit projekt og det bliver derfor også nemmere at hjælpe dig med at få en HTPC der overholder de krav du får efter.

Og så skal du lige en gang for alle vide, at du ikke bør kalde mig en idiot på nettet. Det er helt i orden du gør det eye 2 eye, så kan vi handle som vi ønsker. Men at svine min hjælp til på nettet kan i værste fald få konsekvanser!

Vh.

//Beach
Avatar billede Beach Mester
24. april 2006 - 04:37 #12
Hvad så Mexico...

Har du fundet ud af noget eller hvad....?

En masse menesker venter spænt på om du vil modtage hjælpen vi kommer med eller om du stadig vil fare ud med div. anklager omkring ting jeg ikke vil kommentere her:-)

Du har bedt om betænkningstid mht spørgsmålet her->
http://www.eksperten.dk/spm/700124

Citat i denne tråd: " Angående dit indlæg som jeg forøvrigt har læst med stor interesse har jeg endnu ikke nået at svare tilbage."

Kan godt forstå hvis folk bliver en lille smugle kede af hvor langsom du er til at tage stilling til input der kommer fra folk der prøver at hjælpe dig.

Det er lige knapt 1 måned siden jeg brugte en times tid på at besvare det spørgsmål som du jo udemærket ved stadig kører uden kommentarer, og du skriver også du har læst det med stor interesse... Men inden vi nogen sinde kommer videre så er der en masse eksperter der mangler lidt indput og effektivitet fra din side!!!

//Beach
Avatar billede mexico Nybegynder
25. april 2006 - 20:40 #13
Du har jo forlængst ødelagt dette indlæg så det ikke er værd at fortsætte. Venligst hold dig væk fra mine indlæg fremover.
Avatar billede Beach Mester
27. januar 2008 - 06:15 #14
Håber du har fået din temp ned på normalen!

Uanset svar mm. på spørgsmål, så er det vel på tide at få lukket...

//Beach