06. april 2006 - 15:21Der er
14 kommentarer og 2 løsninger
Flere pc-er med CyberCity Telefoni
Hej,
Jeg er overvejer at skifte min TDC fastnet + ADSL til den nye CC Telefoni+ADSL abonnement fra 268 kr. Er det værd at gå efter? Nogen, der har prøvet det, og har haft problemer med det?
Jeg har læst på CCs hjemmeside, at man ikke kan dele deres internet med en trådløs router. Kan det virkelig passe? For jeg skal dele min forbindelse mellem to pc-er.
Jeg vil godt høre et svar fra nogen, der selv har den nye abonnement. På forhånd tak.
P.S. Er på vej hjem fra Rom, så jeg svarer først på lørdag!
Har haft Iptelefoni ved CC, siden de begyndte. En del af børnesygdommene er væk, dog kan jeg tilslutte mig levithan, at ip telefonien til tider (lidt for ofte) ikke virker.
Jeg har en ven som har prøvet cc og ja som robotten siger har der nok været nogle børnesygdomme. Når man har ringet til ham var der problemer. Jeg tror ikke har bruger iptelefoni mere da det nok bliv for meget for ham.
Men det er rasende billigt ;) 99 pr. måned, og fri tale uden begrænsninger. Det er min kone meget tilfreds med :) Tdc. koster 119 pr. måned, bare i abonnement. Hertil kommer så taletid.
jeg har lige her til morgen oplevet at telefonen ikke kunne ringe ud. så slukkede jeg for routen og efter genstart virkede det perfekt. Jeg tror at der er noget inde i routeren som bliver spist af nogle recourser og ikke frigivet igen før man slukker for det. det hjalp ihvertfald.
Kan ikke lige se der skulle være nogen hindring for at ha' flere comps tilsluttet den trådløse?
Anyway, har selv cc, (uden telefoni), og eneste minus jeg har oplevet, er ved flytning af forbindelse! Der går en evighed fra den lukkes, og til den åbnes igen! (TDC)
Har ikke nogen fastnet tlf. og derfor skal en tdc-tekniker på besøg ved flytning. Og når han kommer, ringer han blot til centralen og siger "Kan du ikke lige kortslutte den linie her" og så kører det! 600 bananer til ingenting, (TDC), og venten i lang tid!
Første gang jeg flyttede forbindelsen, ja, da virkede det førend teknikeren kom, og da han så ringede, blev vi enige om han ikke behøvede at komme... (penge ud af vinduet, (TDC))
showsource tdc skal jo kratte så mange penge hjem de overhovet kan det gør alle firmaer. selv for at opsige sin telefon pålægger de et lukke gebyr for at sige. nå du vil ikke være her længere og vi mister den indtjæning. vi må lige klemme lidt flere penge ud af kunden før kunden er væk.
Det du skal gøre er at opsige dit ADSL abonnement hos TDC, men beholde dit telefoni abonnement hos dem.
Når du så har fået en opsigelses dato for dit ADSL, kontakter du vores salgs afd. på 33983355, og bestiller ADSL og telefoni hos os.
Du skal oplyse din opsigelses dato for dit gamle ADSL, og sige at du gerne vil have en "Gør-Det-Selv" løsning, så koster det 0kr. i oprettelse, da der ikke skal en tekniker ud og etablere dette.
Og du oplyser også at du vil have overført dit telefonnummer til os, så opsiger vi dit telefon abonnement når vi overtager nummeret.
Koster det virkelig kun 0 kr, eller skal man alligevel betale 600 dask for at opsige sit ADSL TDC abonnement?
Zyxel har fungeret bedst. Har haft en Athera fra dem også, men den har de udfaset grundet for mange problemer. Cisco'en var fra før IP telefonitidens tid, så det var ikke lige så aktuelt idenne sammenhæng. Men det var ellers også en stabil router.
Bemærk også, at officielt understøtter CC kun én telefon tilsluttet routeren. Dvs. de andre fastnet telefoner ville ikke kunee bruges - officielt. Uofficielt er det bare at sløjfe det eksistrende telefonnet i huset på udgangen, så kører det fint på alle eksisterende stik i huset.
Robotten-Hvad mener du med "sløjfe det eksisterende telefonnet"? Jeg har nemlig sat en tlf til udgang nr 2, men det virker ikke. Men du mener bruge udgang 1 og så splitte forbindelsen til flere tlf?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.