Avatar billede mlhave Nybegynder
06. april 2006 - 09:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kinesisk inspireret design

Jeg har brug for at få udarbejdet et grafisk layout til en webside, der omhandler en række kinesisk inspirerede produkter og ydelser.
Det er ikke en webshop, men langt hen ad vejen blot en præsentationsside. Jeg kan selv sætte siden op, men jeg er en "dør" til grafik.
Jeg har bla. brug for et logo, der gerne må tage udgangspunkt i en glad, velnæret kinesisk drage.
Er det en opgave I tør kaste jer ud i?
Flere point gives gerne og økonomi er mulig, hvis tilbudet er det rigtige.
Avatar billede trofo Nybegynder
06. april 2006 - 09:43 #1
Hej mlhave,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk, så vil jeg komme med et tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede brisingamen Nybegynder
06. april 2006 - 10:41 #2
Jeg samler på kinesiske ting, så det kunne være, at du kunne hente noget inspiration?Venligst kontakt på mebber1@yahoo.dk
Venligst charlotte
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
06. april 2006 - 17:07 #3
kontakt mig på rasmusvj@hotmail.com - jeg har mange års erfaring med design og kan godt lave et lækkert logo/design til dig i kinesisk stil..

smid en mail så snakker vi om pris.
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. april 2006 - 17:13 #4
du kan evt. skrive til:
mobius6 (at) gmail . com
og beskrive opgaven lidt mere i detaljer.

jeg har omkring 100Gb originalt kinesisk materiale
og har designet og programmeret adskillige (rigtige)
kinesiske sites.

:-)
Avatar billede dkshero Nybegynder
06. april 2006 - 20:09 #5
hvis du ikke allerrede har fundet en til opgaven så kontakt mig på dkshero@hotmail.com .

så kan jeg fortælle lidt om mig selv og min "historie" i it verdenen (;
jeg gør det meget billigt da jeg lige er begyndt af sælge mine kreationer (:

mvh.
mads rasmussen
dkshero@hotmail.com

<--trofo vil bare lige minde dig om du ikke må havde et link i din "signatur" hvis det ikke har noget med spørgsmålet af gøre (:
Avatar billede mlhave Nybegynder
15. april 2006 - 10:05 #6
Det er ikke mange svar jeg får tilbage, når jeg først har sendt en mail :o(
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. april 2006 - 10:08 #7
hej mlhave, jeg har ikke glemt dig, med er kommet hjem fra 8 dage sydpå
jeg sender dig som lovet noget i morgen :-)
Avatar billede mlhave Nybegynder
15. april 2006 - 10:21 #8
Lyder godt :o)
Avatar billede mlhave Nybegynder
28. juli 2006 - 18:50 #9
for lidt respons