Avatar billede munkepower Nybegynder
05. april 2006 - 14:56 Der er 4 kommentarer

grafikkort flip

Mit grafikkort siger nogle brumme lyde når jeg tænder det. Og der kommer også misfarvninger på min skærm når jeg tænder min computer.
Grafikkortet er AGPx8 Geforce 6600gt pixel wiew 128 mb

Håber i kan hjælpe mig?
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 14:59 #1
kunne tyde på en defekt blæser prøv at åbne kabinettet og starte pcen på mens du sætter øret derned
Avatar billede munkepower Nybegynder
05. april 2006 - 15:17 #2
men det har lige været inde hos shg, men de har ingen fejl konstateret..
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 15:34 #3
ok men det skrev du jo ikke noget om. de kan jo godt ha testet kortet selv om blæseren er lidt defekt og blot støjer hvis det er det.

hvad sagde de til dig?  er din strømforsygning stor nok til at trække kortet. har det virket før, er det nyt kort osv.. flere info tak
Avatar billede munkepower Nybegynder
05. april 2006 - 15:41 #4
altså jeg købte det lige efter jul.  og der sad det i mit første bundkort. Men de misfarvninger kom.. En årgang var de der ikke.. så købte jeg bundkort nummer 2 og der var det det samme og nu har jeg et asus av8 tror jeg de´t hedder.
Min psu er på 350W..  Det støjede ikke i starten..