Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort, ram til moderne spil på bærbar samt skærmstørrelse

Jeg skal ud om købe mig en bærbar. Prisen betyder ikke meget, dog inden for en - ikke extrem - pris.

Den skal kunne køre de moderne spil, såsom WOW, CS o.l.

Hvilket grafikkort, ram og skærmstørrelse samt hastighed kan anbefales og hvorfor?
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 20:17 #1
COmputeren skal også kunne køre store programmer såsom: Atlas, arkitekttegneprogrammer, store regne- og grafprogrammer o.l.
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
04. april 2006 - 20:26 #2
Som professionel i brancen kan jeg anbefale en IBM - nedenstående link er til en T60:

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=797&osCsid=23554f8d17b4447f1352792ea1d5eadd

Denne model kan klare det meste du kan komme ud for (som nævnt ovenfor) dog vil jeg anbefale lidt flere RAM hvis du skal køre de store programmer.
Fordelen ved IBM er kvalitet, pris samt service, og med den nye processor er den et rigtigt godt bud til dine krav.
Dog vil jeg vælge en model til lidt flere penge hvis den skal bruges til ovenstående, men dette bud er i middelklassen. Så hvis du vil smide flere penge efter den, så skriv lige - så finde jeg en anden med det samme.
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 20:30 #3
bliver 1,8GHz ikke temlig lidt hvis det skal køre f.eks. CS?
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 20:36 #4
Flere penge er muligt.
Det skal helst være specifikationer, ikke en bestemt PC, da jeg har et fast firma jeg køber ved, og det er ikke sikkert de forhandler IBM.
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 21:25 #5
Spørgsmål rykket hertil: http://www.eksperten.dk/spm/700648
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 22:10 #6
aa
Avatar billede le-boef Nybegynder
04. april 2006 - 22:10 #7
n nyvang skriv venligst dit svar på den nye adresse også.