Avatar billede kildeby Nybegynder
02. april 2006 - 18:37 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan oprettes Auto svar ?

Da jeg snart skal på ferie kunne det være smart at oprette et auto svar - fx. "jeg ser først mine mails igen d. XXXX"
hvordan laver man det i XP ?
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 18:46 #1
Creating an Out of Office Reply
As part of your preparations for your absence, use the Out of Office Assistant to set up your out of the office message:

From the Folder list, select Inbox

From the Tools menu, select Out of Office Assistant...

Select I am currently Out of the Office

In the AutoReply only once to each sender with the following text text box, type the message that you want sent
NOTE: For suggestions on content, refer to General Tips and Considerations.

OPTIONAL: To apply rules to messages received while you are out of office,
Click ADD RULE...
The Edit Rule dialog box appears.
Complete the Edit Rule dialog box as appropriate
Click OK

If the Out of Office Assistant is on when you open Outlook, a dialog box will appear notifying you that it is on and giving you the option to turn it off.

Turning Off the Out of Office Assistant
When you return from an absence, you will want to promptly turn off the Out of Office Assistant.

Turning Off Out of Office Assistant: Opening Outlook
If the Out of Office Assistant is on, when you open Outlook, a dialog box will appear notifying you that it is on, in addition to giving you the option to turn it off.

Open Outlook 2003
The Out Of Office Turned On dialog box appears.

Click YES
The Out of Office Assistant is turned off.

Turning Off Out of Office Assistant: Outlook Already Open
From the Folder list, select Inbox

From the Tools menu, select Out of Office Assistant...

Select I am currently In the Office

Click OK
Avatar billede tlaursen Nybegynder
02. april 2006 - 19:00 #2
Det som levithan så undlader at fortælle dig, er at din PC skal stå tændt hele ferien for at det virker, med mindre du har forbindelse til en exchange server. Hvis du har det, er forklaringen god nok.
Hvis du derimod henter din mail hos f. eks. TDC, skal du ind via webadgangen og sætte det op der.
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 19:03 #3
undskyld det havde jeg glemt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 19:15 #4
Eller stofanets webmail :)
Avatar billede phiber1984 Nybegynder
02. april 2006 - 19:15 #5
Nu ved jeg ikke hvor du har mail henne, men er det en mailkonto hos tdc kan du logge ind på din konto via tdc's hjemmeside og lave autosvar der
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 19:17 #6
phiber1984> en god ting, er at kigge div. indlæg igennem, inden man kommenterer ;)

Se: Svar: tlaursen