Avatar billede 8l Nybegynder
01. april 2006 - 18:09 Der er 5 kommentarer

den ultimative pc

Jeg skal have købt mig en ny stationær computer.
Den skal bruges til Adobes programmer, det vil sige: PhotoShop, InDesign, Illustrator, GoLive. Der skal forholdsvis mange ram til.
Derudover skal den bruges som gamer pc og filmfremviser.
Jeg har været inde og se på Alienwares Aurora 7500, og det kan komme til at se rigtig fornuftigt ud når man konfigurere lidt på den. Men prisen er der jo også - hvilket heller ikke er det store problem. Jeg ville høre om i havde bedre tilbud.
Husk at det kun er pc'en, altså uden skærm og tilb.
Avatar billede plazm Nybegynder
01. april 2006 - 18:11 #1
Hvis du har mod på det, ville jeg klart vælge at samle en selv. Du får meget mere for pengene på den måde, men dog ingen support fra et firma.
Avatar billede 8l Nybegynder
01. april 2006 - 19:46 #2
Avatar billede 8l Nybegynder
01. april 2006 - 19:47 #3
ups :s
forkert sted.
Avatar billede 8l Nybegynder
01. april 2006 - 20:50 #4
Hvis vi siger jeg skal bygge den selv.
Hvilket bundkort ville du så anbefale. Og hvilke ram, grafikkort?
Det kunne være virkelig fedt med en Dual Core processor.