Avatar billede etomsen Nybegynder
30. marts 2006 - 12:12 Der er 7 kommentarer

Ati Radeon X700SE 3D grafikkort med 256 Mb

Har store problemer med dette kort :Ati Radeon X700SE 3D grafikkort med 256 Mb.

Kører ikke godt i quake 4. Der kommer sorte streger på skærmen.
har hentet den nye driver men det hjalp ikke.

har i en løsning til problemet????
Avatar billede c-holst Novice
30. marts 2006 - 16:41 #1
prøv at sætte opløsningen og detaljer ned i spillene
Avatar billede etomsen Nybegynder
02. april 2006 - 17:07 #2
ok men det kan da ikke passe at jeg skal kører spil i 600*800 og så det stadig ikke kører som det skal
Avatar billede c-holst Novice
03. april 2006 - 09:51 #3
Det kan ikke passe

find nyeste driver til dit grafikkort

www.ati.com mest almindelige kort

start op i fejlsikret tilstand F8 under opstart
Slet driveren i tilføj fjern programmer
Slet kortet i enhedshåndteringen

Har du haft noget problemer med driver/grafikkort gør du sådan inden du genstarter/installerer
læg din xp cd i drevet og indtast denne kommando i kør
sfc /scannow  husk mellemrum før /
retter/tjekker vigtige systemfiler

genstart maskinen og installer driveren
Avatar billede etomsen Nybegynder
07. april 2006 - 10:37 #4
ok tak men når jeg kører sfc /scannow i kør så siger den at der er en fejl og spøger efter en cd med xp opdate og hvis jeg indsætter cdén så skriver den ikke den rigtige cd.

Så prøver jeg at indsætte alle 4 cdér men det vil den ikke gå med til . den skriver ikke den rigtige cd ved alle 4 cdér?
Mit styresystem er: windows xp media center 2005 dk
Avatar billede c-holst Novice
12. april 2006 - 14:45 #5
prøvede du driverskift
Avatar billede c-holst Novice
12. april 2006 - 14:48 #6
ellers er jeg fristet til at sige varme. har du intalleret noget temp sensor. ellers prøv everest. kig under pc sensorer.
evt er kortet slidt, kan du låne et andet?
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:07 #7
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten