Avatar billede grevesen Nybegynder
30. marts 2006 - 00:01 Der er 7 kommentarer

Evo-N1020v

Hey har problemer med at få min laptop op og køre det skete efter den havded stået på standby i ca. 5 timer hvorefter der kom en lille blå skærm frem med en masse tal og slukkede da jeg så ville starte den op skete der ikke andet end at power lampen lyste der kommer intet på skærmen. Hvis der er nogen der kender til problemet så skriv lige... thanks
Avatar billede strych9 Praktikant
30. marts 2006 - 00:50 #1
Prøv at tage batteri og strømforsyning ud af den på samme tid, sæt derpå strømforsyning til igen. Vil den tænde så?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2006 - 09:08 #2
Du er jo ny på eksperten, så du har lige læst reglerne og burde derfor vide at man ikke må oprette det samme spørgsmål 2 gange!
Avatar billede grevesen Nybegynder
30. marts 2006 - 16:28 #3
Ja sorry James t dk. mente ikke lige at spørgsmålet var oprette første gang Undskylder virkelig hvis det går dig meget på og agter at ligge søvnløs de næste mange nætter pga. dette.... sorry sorry sorry
Avatar billede strych9 Praktikant
30. marts 2006 - 17:36 #4
grevesen -> Der er et regelsæt her, og du bedes følge det. Hvis ikke du ønsker at følge reglerne står det dig fuldstændig frit for ikke at benytte eksperten, og samtidig er den form for sarkasme ikke velkommen idet det faktisk er DIG der ønsker hjælp og ingen skylder dig at høre på den slags..

Thanks for listening...
Avatar billede grevesen Nybegynder
30. marts 2006 - 22:41 #5
prøv dog at spænde hjælmen har jo forklaret at det var en fejl!!! men var ikke klar over at det gik jer så meget på...... undskyler for alt besværet!!! desuden kan jeg da lige fortælle at rådet du gav Nada funkede så keep up the good work!!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. marts 2006 - 07:03 #6
Hvis der er tale om en fejl, og hvis du virkelig er så SORRY som du giver udtryk for, så kan du da i det mindste lukke det overskydende spørgsmål, http://www.eksperten.dk/spm/699226.

Og så læs lige reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Og hvorfor lægger du dine indlæg som svar?
Avatar billede st3ff Nybegynder
31. marts 2006 - 22:56 #7
Hmm... lad ham lige få en slapper hvis han er ny (man kan jo også sagtens lave fejl selv om man ikke er nybegynder)

Så lad ham dog lige få lidt luft, dette er trods alt et fredeligt forum