Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 18:54 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke slette programmer.

Hej
Sidder her og vil rydde lidt op på computeren.
Går ind i Kontrol panel> Tilføj og fjern programmer.
Vælger så det program jeg ønsker fjernet (nogle spil)og klikker på fjern. Men der sker ikke en s...
Så hvad kan der være galt her?
Avatar billede phiber1984 Nybegynder
29. marts 2006 - 19:29 #1
Du kan gå ind på min server og hente et program som kan fjerne dem..
ftp://powermax.dynu.com

Det er tit at man ikke kan fjerne dem hvis der mangler en fil men det kan det her program, det hedder system mechanic
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 19:43 #2
phiber1984 Jeg er nød til og finde en grund til dette problem.
Det er ikke kun et program vi taler om, det er mange. Så der er et eller andet som gør at jeg ikke kan fjerne de programmer. Nogle af dem har jeg uden problem fjernet før, på en anden computer vi har her i huset.
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 20:05 #4
Ok - men utroligt at jeg skal til og køre en cleaner på et ny computer der har været brugt i 5.dage.
Kom bare til at instalere programmerne på det forkerte drew, og så er f.... løs hmmm :-(
Avatar billede jacla Nybegynder
29. marts 2006 - 20:16 #5
Du kan også bruge delete doctor som findes på

http://www.shareup.com/Delete_Doctor-download-17549.html

MVH

Jan C
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:18 #6
hvis du går ind i de pågælende programmers mapper er det muligt du ka finde en uninstaller der..
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:22 #7
de hedder typiskt någet ala, uins.exe eller unwise.exe
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:23 #8
uins.exe = unins.exe
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 20:24 #9
gratis den har jeg også prøvet, men programmet fjerner sig ikke. Der sker intet når jeg vælger uninstall.
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:25 #10
ok, så er strengen til afinstalleringsruntinen blevet brudt :/
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:29 #11
en anden mulighed ku være at installere programmet igen, oven i den gamle installation for at se om du så for muligheden for at afinstallere på normal vis.
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 20:33 #12
ok det prøver jeg lige - vender tilbage om lidt
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:35 #13
ok ;)
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 20:43 #14
Det gav ikke noget resultat på det første program jeg forsøgte med. Programmet/spillet (Rayman 3) som jeg forsøgte med vil ikke lade sig geninstalere igen. Når jeg sætter DVD'en i har får jeg 3 muligheder 1. Uninstall, som jeg forsøgte uden held. 2. Spille spilet. 3. opsætninge af spillet.
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 20:51 #15
man skal tilsyneladene ikke afinstallere Rayman 3 men blot slette det og en mappe mere, kig her:
http://www.feral.co.uk/?game=rayman3&section=faq&language=english#_11
Avatar billede arnely Novice
29. marts 2006 - 21:01 #16
ok det gav jo en svar med rayman3, gu' ved om jeg så også skal gøre det med Magnus og Myggen.
Men smid et svar gratis...jeg er nød til og smutte nu.

Tak for hjælpen!
29. marts 2006 - 21:35 #17
... og så ka' du jo rulle nævnte RegCleaner -> http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm for at rydde op i RegBase efterladenskaber mm. fra dine manuelt fjernede programmer... Ganske sundt...
Avatar billede gratis Nybegynder
30. marts 2006 - 00:29 #18
Du er velkommen :) jeg samler ikke på point, så fordel dem som du synes.
der er support site for Magnus og Myggen her, http://www.magnusogmyggen.dk/hjaelp/noborder.asp
Avatar billede arnely Novice
30. marts 2006 - 09:22 #19
Så smider i bare et svar alle :-)
30. marts 2006 - 09:41 #20
Ping...

(Det var et [svar]...)

Læg evt. selv et [svar] så deler vi alle sammen...
07. april 2006 - 20:10 #21
Ping...[2]...
Avatar billede jacla Nybegynder
07. april 2006 - 21:09 #22