Avatar billede tza Nybegynder
29. marts 2006 - 13:28 Der er 1 kommentar

Relativ postion på et layer (<div>)

Hej,

Er det muligt at lave en relativ positionering af et <div>, ligesom man sætter en procent-sats på <table>??

- Med andre ord, så jeg ved at mine <div> altid er placeret samme sted på siden, uafhængigt af brugerens opløsning??

Tak for hjælpen!
Avatar billede macmops Nybegynder
24. juli 2006 - 21:41 #1
hvorfor relativ? tænker at det er nok med procent og absolut positionering, så står tingene ihvert fald samme sted.