Avatar billede pedepede Nybegynder
29. marts 2006 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMTP mail stopper med at fungere på IIS

Jeg har en applikation kørende på en Windows2000 server (servicepack4) der automatisk sender mail ud. Applikationen har virket et stykke tid nu, men er pludselig af sig selv holdt op.
Mailsene bliver placeret i "Queue"-mappen, og hvis jeg prøver at flytte dem til "Pick-up" ryger de tilbage i Queue igen.

Nogen som har oplevet det samme? Og hvad kan der gøres ved det?

Mvh
Pede
Avatar billede troublesmurf Praktikant
31. marts 2006 - 22:45 #1
Er det en applikation du selv har lavet?
For jeg har haft problemet via ASP fordi windows har skiftet deres CDONTS ud mellem 2000 og XP. Og vistnok også i en af deres senere service-packs
Avatar billede pedepede Nybegynder
10. april 2006 - 10:23 #2
Det var sq en som havde pillet ved firewall'en... Men tak for svaret.