Avatar billede da-bitsch Nybegynder
27. marts 2006 - 16:21 Der er 2 kommentarer

Hent Poker data

Goddag kære Ekspeten.dk brugere...
jeg ville høre om der var nogle af jer, der kendte til noget kode som henter data fra f.eks paciffic poker. De data der gerne skulle hentes var informationer om nuværende hånd andet data såsom informationer om hvor mange penge man har vundet vil også være dejligt at kende til... Håber der er nogle af jer der kender til sådan kode (ved det findes, idet der findes et program Pokertracker som gør brug af dette princip)
Avatar billede sjh Nybegynder
27. marts 2006 - 22:10 #1
så brug det program ;)
Avatar billede da-bitsch Nybegynder
28. marts 2006 - 16:58 #2
hehe... det kunne man selvfølgelig sige, men jeg har nogle statiske oplysninger omkring mit pokerspil, som jeg godt kunne tænke mig at vide... Det gør dette program ikke rede for :)