Avatar billede goof78 Nybegynder
27. marts 2006 - 10:53 Der er 2 kommentarer

Sletning af tekst på billeder.

Jeg har en stribe billeder hvor der er noget tekst jeg gerne vil fjerne.

1. Det er ikke af ulovlig karakter, det er nogle billeder fra da jeg gik på efterskole, hvor en person via. pc, har skrevet forkert årstal.

2. Når man ser miniature udgaven, er der ingen tekst på, men åbner man billedet kommer det på, hvordan kan det være?

Man må derfor kunne få den til at holde op med at smide den tekst på!?
Avatar billede jodde Praktikant
27. marts 2006 - 23:33 #1
Har selv haft samme problem. Løste det permanent v.h.a Photoshop. Fjernede / slørede teksten, og gemte de "nye" billeder i en ny mappe.
Avatar billede goof78 Nybegynder
28. marts 2006 - 07:24 #2
Ved ikke om jeg har forstået dig korrekt.

Men feltet hvor teksten står, skal jeg "sløre", og så gemme som ny?

Det ville nu være rart, hvis et program, kunne fjerne teksten, når den nu kun kommer på, når man åbner billedet, og ikke er der som miniaturer.

Men takker for hjælpen indtil videre:)