Avatar billede mollez Nybegynder
26. marts 2006 - 19:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kopier hjemmevideo-DVD men ka ikke finde den

Som titlen siger skal jeg lave en kopi af en hjemmevideo dvd men når jeg sætter den i min computer kan den ikke finde noget bare en tom dvd-skive, jeg har prøvet at se den på min dvd og der virker den fint, nogle der kan hjælpe mig?

Hilsen Mollez
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. marts 2006 - 20:06 #1
Brug PowerDVD eller lignende.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
26. marts 2006 - 20:10 #2
Prøv at højerklik på dit drev og tryk åben.
Avatar billede mollez Nybegynder
26. marts 2006 - 20:27 #3
jeg har prøvet både men PowerDVD og mange andre afspillings programmer... jeg kan godt åbne den men når jeg kommer ind på den er den bare tom har også prøvet at tjekke i egenskaber for dvden men der står bare at der er 0 byte på den...
men ellers tak for svarende
Avatar billede levithan Nybegynder
26. marts 2006 - 22:17 #4
Det lader til at dit DVD ikke kan læse cden korrekt. Hvis du har mulighed for det så prøv at låne et andet DVD drev eller prøve hos en ven for at se om hans drev virker.
Avatar billede mollez Nybegynder
27. marts 2006 - 14:16 #5
levithan > tak for svaret den kunne sku godt ses på min fars men fatter nu ikke helt hvorfor for mit drev kan læse både DVD-r og +r...
men hvis du lige vil smide et svar så kan jeg få givet dig lidt point for dit svar...
Avatar billede levithan Nybegynder
27. marts 2006 - 14:21 #6
oki