Avatar billede 8l Nybegynder
26. marts 2006 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gæt hvilken laptop

Jeg er ikke for sej til Flash, så jeg har brug for hjælp.

Jeg er ved at lave en lille konkurrence, hvor man kan vinde en Acer Ferrari 4005.
Denne: http://peecee.dk/?id=33405
Jeg havde forestillet mig at laptoppen skulle være svær at se helt. Den kunne skifte mellem at være meget utydelig til at være lidt utydelig, men stadig så det er svært at se hvilken det er (evt. flimre lidt indimellem).
Den kunne f.eks. se sådan ud: http://peecee.dk/?id=33407
(her er en tutorial til effekten: http://www.adobespot.com/tutorial-photo-to-sketch-conversion.php)

Konkurrencen går nemlig ud på at man skal gætte hvilken laptop det er for at vinde den.
Der må også godt komme lidt lyd på, det kunne være fedt, men dog ikke alt for meget.
Jeg havde tænkt at følgende udtryk skiftevis kunne vises og forsvinde på en cool måde: |En Livsstil| |luxuriøsitet| |Høj performance| |Frækt Design| - også |Gæt min identitet - og vind mig| |Klik her|

Størrelse: W430 - H200
Avatar billede 8l Nybegynder
26. marts 2006 - 13:32 #1
Min e-mail: Yulaw_media@yahoo.dk
Avatar billede 8l Nybegynder
26. marts 2006 - 15:51 #2
Breden må godt være mindre en 430px
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. marts 2006 - 19:24 #3
Stik mig nogle cash, så laver jeg det for dig.

mail: Rasmusvj(at)hotmail.com

-- (at) = @ ---
Avatar billede 8l Nybegynder
26. marts 2006 - 20:27 #4
Er du interesseret i 100 points mere ?
Avatar billede 8l Nybegynder
28. marts 2006 - 11:29 #5
Lukker.
Har lavet det selv.