Avatar billede maka0509 Nybegynder
24. marts 2006 - 17:47 Der er 9 kommentarer

Hjælp til at lave en forside i asp.

Hejsa..

Jeg vil høre om der er en der vil hjælp mig med, at lave en forside til asp, den er nu i html.
Avatar billede maka0509 Nybegynder
24. marts 2006 - 17:49 #1
I kan sende mig en mail. på maka0509@hotmail.com
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2006 - 17:49 #2
omdøb filen til asp.
Avatar billede syngredk Nybegynder
24. marts 2006 - 18:11 #3
Jeps, kald blot filen asp istedet for html
Avatar billede ffsoft Praktikant
24. marts 2006 - 21:01 #4
Vil du lave en statisk HTML side om til en dynamisk ASP side??
Hvad er det der skal være dynamisk??
Avatar billede maka0509 Nybegynder
24. marts 2006 - 22:36 #5
Tak for svarene, hvis der en som vil kontakt mig på mail, for det er svære en jeg trode, kan sagens få forside til asp, men det jeg ville var at når jeg feks. skal sætte en reklame på forsiden at den så gør det på alle undersidere også, så jeg ikke skal ind på vær underside og sætte reklame på. Det ville også blive lidt af et arbejde når der skal ny reklame på hvis jeg også skal igennem alle undersiderne.
Avatar billede syngredk Nybegynder
25. marts 2006 - 01:33 #6
Du kan indsætte <!-- #include file="includes/top_reklamebanner.asp" --> på alle dine sider. På den måde henter den "top_reklamebanner.asp" ind på siden.

Dvs. at du fremover kun skal rette i den ene fil hvor der hentes fra, ikke alle sider.
Avatar billede maka0509 Nybegynder
25. marts 2006 - 11:22 #7
Jeg kan simpelthen ikke få det til og virke, hvis der en der vil gøre det for mig, så det kommer til og virke, der er også nogen adre små ting jeg gerne vil have lavet, som vi kunne snakke om. Jeg kan desvære ikke tilbyde nogen penge, men jeg kan tilbyde reklame på en af mine sider, hvor der sendes nyhedsbrev ud til ca. 9000 bruger og siden har ca er 350 besøgne om dage hvis det har en int..
Avatar billede kalp Novice
25. marts 2006 - 23:32 #8
send til adasdasdasd@hotmail.com

så ser jeg om hvor overskueligt det er
Avatar billede no_doubt Nybegynder
28. marts 2006 - 21:04 #9
jeg har klaret det med maka.