Avatar billede ducks Nybegynder
23. marts 2006 - 13:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brug af filminformationer

Jeg planlægger pt. et projekt, hvor folk har mulighed for at oprette et film kartotek, altså lister over de film de har. Men da jeg stærkt tvivler på, at jeg bare kan kopiere en masse facts om film som jeg har lyst til? Så vil jeg høre jer, om I ved noget om, hvor jeg kan læse mere om det og, hvad det evt. koster at købe sig ind i et register, som man må bruge oplysninger fra.
Avatar billede etlekana Nybegynder
23. marts 2006 - 15:23 #1
http://www.imdb.com/help/show_leaf?usedatasoftware

There you go buddy ;)

/Regards Etlekana
Avatar billede ducks Nybegynder
23. marts 2006 - 15:30 #2
Hvornår bliver det et kommercielt foretagende? Er det når der først er adgang til oplysningerne, hvis man betaler sig fra det eller, hvis visse services på siden koster penge eller hvad hvis nogen betaler for at få reklame på?
Avatar billede ducks Nybegynder
23. marts 2006 - 15:35 #3
Hvad hvis jeg går udenom IMDb, og supper oplysninger bag på en DVD kasette? Er det så produktionsselskabet jeg skal snakke med?