Avatar billede fredie89 Nybegynder
23. marts 2006 - 13:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rich text editor

Jeg har fået downloadet mig en RTE, nærmere bestemt: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex16/richtexteditor/index.htm . Mit helt store problem er bare hvordan jeg skal kunne få baggrunds farve på og hvordan folk skal kunne vælge den. Er der nogen forslag :) Maks points
Avatar billede roenving Novice
24. marts 2006 - 15:24 #1
Der er jo i forvejen sådan en funktionalitet ?-)

-- ifald du ikke har fundet den, er den symbolet med kanden, der hælder noget ud med den gule streg under !-)
Avatar billede fredie89 Nybegynder
26. marts 2006 - 12:42 #2
Hvis du kan finde sådan en med sådan en knap får du pointene (:
Avatar billede roenving Novice
29. marts 2006 - 06:16 #3
Den findes da på eksemplet på den dynamicdrive-side ?-)
Avatar billede fredie89 Nybegynder
01. april 2006 - 10:58 #4
Ja men det skal ikke være tekstens baggrund! Der i mod hele sidens (o:
Avatar billede fredie89 Nybegynder
21. november 2006 - 18:21 #5
Spørgsmålet lukkes ....
Avatar billede fredie89 Nybegynder
21. november 2006 - 18:22 #6
Svar ..