Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 00:22 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Hijackthis log

Ville høre om jeg kunne få nogen til at kigge på denne hijackthis log, og være venlig at komme med en udførlig brugsanvisning til fjerning.:)

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 00:19:57, on 23-03-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\programmer\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\apvxdwin.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Professional\Ad-Watch.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mmjb.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\MMDiag.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\Quickset.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_director.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
C:\Programmer\Apoint\Apntex.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Stefan  Johansen\Skrivebord\Downloads\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = c:\windows\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = c:\windows\blank.htm
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /startintray
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\Quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] "C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
O23 - Service: PDScheduler (PDSched) - Raxco Software, Inc. - C:\Programmer\Raxco\PerfectDisk\PDSched.exe
O23 - Service: Panda Network Manager (PNMSRV) - Panda Software - c:\programmer\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 00:48 #1
Download CWschredder her:
http://www.trendmicro.com/ftp/products/online-tools/cwshredder.exe

Kør Hijackthis, vælg "Do a system scan only", sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = c:\windows\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = c:\windows\blank.htm

Genstart herefter til fejlsikret, og tag netstikket ud af computeren

Luk alle vinduer, kør CWShredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

Genstart herefter til normal tilstand, og lav en ny log med HJT, som du lægger herind til check. Du må også gerne skrive lidt om, om du har problemer, der tyder på virusinfektion. :-)
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 01:14 #2
Done, intet fundet...
Men har læst noget om at MSdiag.exe, hvilket er en process jeg har kørende, skulle være en orm (denne har forårsaget meget vrøvl ved mit i-net)
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 01:17 #3
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 01:17:10, on 23-03-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ZcfgSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\WLKeeper.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\programmer\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\Raxco\PerfectDisk\PDSched.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe
C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Professional\Ad-Watch.exe
C:\Programmer\Apoint\Apntex.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\MMDiag.exe
C:\Programmer\Opera\Opera.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Documents and Settings\Stefan  Johansen\Skrivebord\Downloads\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=de&l=de&s=gen
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /startintray
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] "C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AWMON] "C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Professional\Ad-Watch.exe"
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: avldr - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avldr.dll
O20 - Winlogon Notify: IntelWireless - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\LgNotify.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WRLogonNTF.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: dlcc_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NICCONFIGSVC - Dell Inc. - C:\Programmer\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
O23 - Service: PDScheduler (PDSched) - Raxco Software, Inc. - C:\Programmer\Raxco\PerfectDisk\PDSched.exe
O23 - Service: Panda Network Manager (PNMSRV) - Panda Software - c:\programmer\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
O23 - Service: WLANKEEPER - Intel® Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\WLKeeper.exe

Ps. er der nogen processer som kan undværes?
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 01:48 #4
Msdiag.exe er noget skidt:
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32rbotrv.html

... men jeg kan nu ikke se den i din log? Men hvis du alligevel tror du har den, så prøv at scanne med Ewido:

Hent Ewido herfra (14 dages version af plus-versionen)
http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe
Installer og kør Ewido - opdater programmet.

Genstart til fejlsikret tilstand.
Kør en fuld scanning med Ewido. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind i dit næste svar.

Angående om noget kan undværes, så er det jo en temperaments-sag hvad man kan undvære :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 01:50 #5
I min egen log ville følgende O4-linier nok kun have en kort levetid:
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] "C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

...fordi jeg foretrækker at starte programmerne selv, hvis jeg får brug for dem :-)
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 14:08 #6
Nope, men den starter selv engang imellem, vides ikke hvorfor? men ja, den var noget lort fordi jeg ku ikke finde ud af hvad der var galt med mit i-net

Og ps. tak for hjælpe, afgiv et svar og pointene er dine(:
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 14:19 #7
Det var så lidt. Jeg har allerede lagt et svar, men du får da lige ét mere, hvis det kan glæde dig ;-)
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 16:16 #8
øhm, har kun et at sige: Doh!!!! hehe
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 16:17 #9
Ps. har allerede kørt Ewido en gang for et stykke tid siden uden at finde noget? og tror også jeg havde det der(:
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 16:19 #10
Dobbelt ps. har både Spy sweeeper, ad-aware pro og panda antivirus installeret, hvordan er denne kommet ind?
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 19:27 #11
Nu er der jo ingen værktøjer, der giver 100% garanti imod at få skidt ind. Men faktisk ser det heller ikke ud til, at du HAR haft noget inde. Du nævner Msdiag.exe, men den har der ingen spor været af i loggene. Så mit bud er egentlig, at dine værktøjer HAR gjort deres arbejde som de skal -- og at de så bare har informeret om det.
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 19:42 #12
Jeg kan garantere at den har været inde, har nemlig blokeret mit net hver gang den kørte... såå, men lavede en fuld system scanning med alle værktøjer her igår uden at finde noget, men den har ikke vist sig siden?
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2006 - 21:10 #13
Det lyder mærkeligt, at den kan være der på et tidspunkt, og så være helt væk senere. Prøv evt. at lave en scanning med Dr.Web:

Hent Dr. Web, og gem det på skrivebordet:
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Genstart til fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstarten)

Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til.
Når den skriver Done nederst til venstre, skal du klikke på Options->Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Rename.
Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.

Klik så på den grønne pil ovre til højre på siden, så starter scanningen.
Første gang Dr.Web finder noget, klik "Yes to All", så fjerner den hvad den finder.
Klik så på Start->Søg, find filen drweb32w.log kopier det nederste af teksten herind, startende med:
Scan statistics.

Vejledning i billeder findes her:
http://fromsej.dk/Vejledninger/html/drweb.html

Jeg takker for point :-)
Avatar billede st3ff Nybegynder
23. marts 2006 - 23:42 #14
For det første, knappen er ikke grøn(: den er rød hehe

-----------------------------------------------------------------------------
Scan statistics
-----------------------------------------------------------------------------
Objects scanned: 52
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 0
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 2578 Kb/s
Scan time: 00:00:05
-----------------------------------------------------------------------------

Ps. den renamede 2 filer...
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. marts 2006 - 08:43 #15
Der kan man bare se. De laver da også om på det hele, hele tiden ;-)

Den log du lagde der, ser ud til at den kun har scannet 52 filer (på 5 sekunder), og intet fundet. Men når du siger, at den har renamet nogle filer, så har du måske kørt en anden scanning også, hvor den har taget det hele med...
Avatar billede st3ff Nybegynder
24. marts 2006 - 19:06 #16
Denne der var den eneste log jeg kunne finde(:  men ja, scanningen tog omkring en time såå hehe(:
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2006 - 13:11 #17
MMDiag.exe er der stadig

Processnavn:    PID:        Hukommelsesforbrug:      Sidefejl:
MMDiag.exe      5088          380KB                  263.284
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. marts 2006 - 13:17 #18
Prøv at uploade den til Jotti:
http://virusscan.jotti.org/

Klik på Gennemse, og klik dig så frem til filen.

Klik så Submit. Så kommer der en lille log over forskellige scanninger frem. Den må du gerne klippe ind i næste svar.
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2006 - 13:19 #19
Jamen jeg kan simpelthen ikke finde skidtet, har prøvet alt næsten ledt oppe og nede
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. marts 2006 - 13:30 #20
Hov, vent nu lidt. MMDiag.exe er jo ikke det samme som den fil, du tidligere nævnte (Msdiag.exe). MMDiag.exe er et fuldt legalt program, og hænger sammen med MusicMatch Jukebox, som du jo også kører på din computer:
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/mmdiag/

Altså: Ingen grund til bekymring.
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2006 - 13:47 #21
DOH!!!!!!!!!!!!..... men det har altså stadig en tendens til at dræbe mit internet når den process starter?
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. marts 2006 - 13:52 #22
Det har jeg ingen forklaring på. Men hvis det er et nyt problem, kunne du da prøve at afinstallere programmet, og så geninstallere det -- og se om det hjælper.
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2006 - 13:56 #23
okay
... må lige tjekke det på et tidspunkt, men tak(: gider du kigge på tråden: Hijackthis logfil det er min papfars comp?
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. marts 2006 - 14:24 #24
Jeg har godt set den anden tråd. Men du ser ud til at få udmærket hjælp derinde allerede, og jeg er også lidt ophængt med andre ting i dag.
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2006 - 14:26 #25
okay... tak for det(: