Avatar billede klyde Nybegynder
22. marts 2006 - 13:27 Der er 1 kommentar

WebPos betalings modul

Hejsa...

Jeg er i gang med at oprette et eshop modul til en herre bosat i tyskland, her i ligger problemet - tysk betalings modul..

Der er åbenbart en del forskælg fra de danske systemer som jeg kender dem og så til dette...

Fx: ordreid skal sendes med kreditkort request til server, hvilket betyder at jeg skal oprette faktura FØR kreditkort oplysningerne sendes til banken... GRRRR... Normalt vil jeg oprette faktura efter betaling er gennemført...

Secondly: Jeg forstår ikke brugen af dokumentation udgivet af den tysk bank.
Jeg vil gerne have fx. et eksemple på hvordan en <form> kode kunne se ud. I stedet har jeg en masse variabler og noget output fra en bataling men ikk selve html koden.

Dette er et eksemple fra dokumentations koden:
---------------------------------------------------------------------------
POST /posh/cmd/posh/tpl/txn_result.tpl HTTP/1.0
Authorization: Basic SnVzdDogYW4gZXhhbXBsZQ==
Host: pay.cybercash.de
Content-Length: 110
Content-Type: application/x-www-form-urlencoded

orderid=051013453606130&command=preauthorization&creditc=5555555555555557&expdat=0605&currency=EUR&amount=1000

Kan nogen fortælle mig hvad dette betyder,, hvad skulle man kunne se ud af dette eksemple...

På forhånd tak!
/Klyde
Avatar billede ibleif Nybegynder
22. marts 2006 - 13:56 #1
felt-navne i din form skal bare være dem som du ser i strengen:
orderid
command
creditc
expdat
currency
amount

etc.

// Ibleif