Avatar billede munkepower Nybegynder
21. marts 2006 - 15:44 Der er 8 kommentarer

harddisk lyde

HEj xperter
Min ATA 7200 om/d maxtor hd er begyndt at sige en underlig lyd når jeg starter den, som slutter når man er kommer ind i windows. hvis man så slukker og tænde igen, kan man risikere at der kommer nogle firkanter på skærmen.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 15:49 #1
Jeg ville nok omg. få taget et backup af disken
Avatar billede munkepower Nybegynder
21. marts 2006 - 15:49 #2
det forstår jeg ikke
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 15:50 #3
Undersøg også om fejlen kan ligge i strømtilførslen - kontrolleren eller kontrollerkablet
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 15:52 #4
"det forstår jeg ikke" du mener at du ikke ved hvordan ??
Avatar billede munkepower Nybegynder
21. marts 2006 - 15:53 #5
altså jeg har lige fået skiftet kabinet og strømforsygning..  men er det fordi at det strøm kabel fra grafikkortet går videre til haddisken?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 15:55 #6
"men er det fordi at det strøm kabel fra grafikkortet går videre til haddisken?">>>>Det syntes jeg ikke lyder skide smart
Avatar billede munkepower Nybegynder
21. marts 2006 - 15:56 #7
hva hvis man bytter om så strømmen går fra hd til grafikkort
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 17:52 #8
Hvorfor skal de hænge på samme kabel, er der ikke kabler nok??